18 Haziran 2016

Bioder Bio Clean 2 in 1 Cleansing& Peeling Gel - Bioder 2' si 1 Arada Temizleyici Peeling Jel

Kullandığım makyaj temizleme yada cilt temizleme jellerimin çoğunu paylaşmaya çalışıyorum. Bazen bitmiş oluyor arada kızlar ambalajı atıyor. Tabi böyle durumlarda yazma fırsatım olmuyor bir yenisini alana kadar.
Kendi Blogger etkinliğimde Bioder sponsorluğunda katılan arkadaşlarda dahil hepimize temizleme jeli gönderen Bioder, bu temizleme jeli ile benden tam not aldı :)

Bioder 2'si 1 arada temizleme peeling jel içerisinde minik granürleri ve jel kıvamı ile cillte çizilmeyi önlediği gibi ayrıca jel ilede temizleme sağlıyor. Cildimin hassasiyet,nden belki milyonlarca kez bahsetmişimdir. Bu yüzden ben çok iri granürlü peelingleri cildime uygulayamıyorum. Bu temizleme jelinede başlamadan önce tabiki çeşitli testlere tabi tutuldu tarafımdan :)
Makyaj yaptığım günlerde makyajı temizlemek için kullandığım bu jeli aynı şekilde cilde peeling yaparak derinlemesine temizlemenizi sağlıyor.

Kolay kolay ürün kabul edemeyen ben Bioder 2'si 1 arada temizleyici peeling jel ile her defasında cildimi rahat bir şekilde temizleyebiliyorum. Özellikle göz çevresi makyajını temizlemek oldukça zordur. Bu ürünle beraber bundan da kurtuldum. Gerçekten cildimi temizlerken herhangi bir zorlukla karşılaşmadığım gibi ayrıca temizleme sonrası tonik ile tekrar temizleme yaptığımda herhangi bir kalıntı da olmuyor. En çok cildi temizleme sonrası kurularken hala kalıntıların havluya bulaşmasından nefret ederdim. Neyseki bu soruna da çözüm bulunmuş oldu.
Bioder markasının her ürününü severek kullanıyorum. Cildime uyumu konusunda sıkıntı yaşamadığım markalardan biri . Diğer ürünlerini de severek kullanıyorum.
Bio- Clean 2' si 1 Arada Temizleyici Peeling Jel ürünü deneyip mutlaka memnun kalacağınız ürünlerden biri. İçeriğindeki o minik granürler cildinizin gerçekten temizlendiği etkisini yaşatıyor. Bunun yanı sıra işlem bittikten sonra cildinizin nefes aldığı hissini yaşıyorsunuz. Bu arada ben bu ürünü el ve tırnak peelingi olarak da kullanıyorum. Sonrasında nemlendirici bir krem uygulayıp el ve tırnak bakımını da tamamlamış oluyor.
Bittiğinde tekrar alabileceğim ürünler arasında yerini alan bu ürün herkesin seveceği bir ürün gibime geliyor bana.
Hadi bakalım açıkçası  deneyenlerin yorumlarını ben merak ediyorum :)


Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder