26 Mayıs 2016

Yine Taşınıyoruz

Bir haftadır evin içinde slolom oynuyoruz ailece :) Her yer koli her yer dandini. Yine taşınıyoruz. 2 blok öteye :) 
Uzun zamandır oturduğumuz evimizden taşınmak zorunda kaldık. Aslında hiç sevmiyorum taşınmaları. Eşyaları kolilere yerleştir sonra yeni gittiğin yerde hepsini tekrardan yerleştir. Yeni bir eve yerleşmekte 1 ayımı alıyor nerdeyse. Eski ne varsa atmaya çalışıp ama sonra kıyamamak. Bizim ev zaten ihtilal çıksa ilk uğranacak evlerden biri. Ne varsa alınıp koyulmuş.Eşya bakımından çok kalabalığız :)
İşin kötü tarafı ne zaman taşınacak olsak şunuda atalım bunu da verelim deyip yeni evde yine bizimle beraber kalan eşyaların kalabalığı. 
Açıkçası her ne kadar sevmesemde kalabalığı yine bize kalıyor eşyalar. Bu hafta cumartesi sabahından yeni evimize geçiyoruz. Önceden boş eve temizlik yapmak kolayda sonradan temizlik yapılması zor iş. Badanası yapıldı. Herşeyi tamam ama taşınmak çok zor :)

Bu sefer odamda farklılık istiyorum. Perdelerim değişecek. Yatağımın şekli değişecek. Odanın yerleşimi farklı olacak. Uzun süredir odamda koltuk istiyordum kitap okuma bölümü olsun istiyordum. Bu seferki odamda nihayet yapacağım.
Kalabalıkları biraz daha azaltacağız. Mutfağımızı biraz daha renklendirme kararı aldık :) Ayrıca bu sefer evimizin iki balkonuda kapalı bu yüzden evin içerisinde yer alan fazlalıklarımızı balkondaki dolaplara yerleştireceğiz.
En büyük dertlerimizden biride ayakkabılarımız. Envai çeşit ayakkabı var. İki büyük ayakkabı dolabımız çeşit çeşit ayakkabıyla dolu. Neyseki yeni evimizde ayakkabılarımızı daha düzenli yerleştirmek için kapı girişinde bir sürü dolabı olan vestiyer var. 
Yeni bir ev yeni bir hayat. Benim için alışmak zor olacak. Çünkü şimdiki evimizde uzun süredir yaşıyoruz. Kesin dışarı çıkıp eve döneceğim zamanda evleri karıştıracağım. Bir kaç defa eski eve gelerek sonrada yeni evin yolunu tutacağım :) Yapmışlığım var. Önce eski eve gidip sonrada biz taşınmıştık deyip yeni evin yolunu tutmak :)
Taşınmak zor :) Fakat yinede güzel şeyler olabileceğini düşünüyorum. Her evde anıları bırakıp yeni evde yeni bir hayat kurmak heyecan verici ama alışmak zor oluyor. Bu yeni evimizde hayatımda da bir çok yeniliği yaşayacağımı düşünüyorum. Çünkü aldığım bir takım yeni kararlarım var ve bunları gerçekleştirmek istiyorum.
Bakalım yeni evimizde bizleri neler bekliyor :)


Bu içerikte yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir. Görsel internetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder