18 Mayıs 2016

Son Zamanda Kullandığım Kokum

Sanırım herkesin benim gibi bir koku takıntısı vardır. Benim yaz kız ve sabah akşam kullandığım kokular hep ayrı ayrı. Hatta bir zaman yatmadan önce yastığıma koku sıkarak yatıyordum. Benim için koku gerçekten önemli.
Fresh kokular hep en çok tercih ettiğim kokular arasında. Daha ağır ve şekerli kokuları genellikle kış aylarında akşam saatlerinde kullanıyorum. Fakat yaz kış günlük koşturmacada olduğum zamanlarda fresh kokuları tercih ediyorum. Bir arada pudramsı kokulara takmıştım. Onuda yine kış aylarında tercih ediyordum. yazın çok ağır kokular beni rahatsız ediyor. Birde ben koku seçerken öncelikle kokuyu kokladığımda tuhaf bir baş ağrısı yapıyorsa hemen o kokudan vazgeçiyorum. Parfüm çekmecem çeşitli kokular ile dolu olmasına rağmen sırf beğenip alıp daha sonra baş ağrısı yaptığı için bıraktığım parfümlerle dolu.

Bir ara katı parfümde kullandım. Benim için aslında en ideal parfüm seçeneklerinden biri katı parfüm. Fakat maalesef bulmak zorlaştı. Özellikle katı parfümde lilyum kokusuna bayılıyorum.
Son zamanlarda Odak Parfümeri Ziyba markasının yeşil renkli parfümünü kullanıyorum. Fakat şunu demeliyimki koku çok güzel yalnız uzun süre durmuyor. Eğer hafif koku tercih edip ve kokunun baskın olmasını istemiyorsanız tercih edebilirsiniz.
Benim gibi yastığa yorgana sıkma hastalığınızda varsa evet tercih edilebilecek bir marka. Eğer uzun süre parfüm sıkamayacak bir ortama girecekseniz maalesef bu koku sizleri tatmin etmeyecektir. Ben genelde aklıma geldikçe her yerde parfüm sıkıyorum. Koku biraz hafiflese bari hemen parfüm sıkıyorum. Bu yüzden bu konuda pek şikayetçi değilim. Sadece uzun süre kalmıyor koku. Fresh kokusu hoşuma gitti. hafif olduğundan dolayı yaz aylarında tercih edilebilir. Odak parfümeri diğer çeşitlerini denemedim. O yüzden kokuları hakkında pek bilgim yok. Fakat özellikle fresh koku severlere bu yeşil olanı önerebilirim.


Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder