10 Mayıs 2016

Saçlarınıza Revox At Kuyruğu özlü Şampuanla İyi Bakın

Aslında uzun süredir yazmayı düşünüyorum ama bir türlü kısmet olmadı kullandığım şampuanları yayınlamak. Saç bakım maskemi yada arada kullandığım saç kremlerimden bahsettim. Fakar hangi şampuanları kullandığıma uzun süredir değinmedim.
İki aydır kullandığım Revox At Kuyruğu Özlü şampuanımdan oldukça memnun kaldım. Tek bir sorun yaşadım oda saçlarımdaki kuruluk. Aslına bakarsanız boyalı saçlarda kuruma yapması normal. Fakat benim saçım boya yüzünü 6 ayda bir görüyor. oda biraz toparlansın diye. Artık boyama işlemine de son verdiğime göre kuruluk yapmaması gerekirken maalesef tek sıkıntım saçlarımdaki kuruma oldu. Bu sıkıntıyı da kullandığım saç maskeleri ve serumları çözmüş oldu.

Revox At Kuyruğu Özlü şampuan benim saçlarımda ne yaptı;
Benim saçlarım çok ince telli. Şöyle ki fön bile çeksem bir sat sonra sanki hiç fön yüzü görmemiş gibi oluyor.
Saçlarım çok az ve topladığımda kedi kuyruğu kadar kalıyor :)
Çok çabuk yağlanmasa da 3 günde bir mutlaka yıkanması gerekiyor.
Bunun yanı sıra bir gün taramasam sanki on gündür taranmamaış gibi oluyor.
Bu arada uzun süredir saçlarım kuaför yüzü görmedi ve kesilmedi. Hatta ve hatta bu süre aşağı yukarı 2 yıl filan oldu :) Nedense bir başkasının saçıma dokunması beni acayip huylandırıyor.
Bunların dışında saçlarımın yapısından çok memnun sayılmam ama seviyorum yine de.
Bu kadar sorunlu bir saça sahip olunca bir çok ürünü denemek zorunda kalabiliyorsunuz. Kendimce uyguladığım bakımlar bana yetiyor gibi şuanda :)
Benim saçlarım 1 cm den bile kısaydı. çeşitli uzatıcı etkili şampuanlardan sonra uzayan saçlarım şimdi omuzlarımdan bayağı aşağıda. Zaten instagramda da sık sık saçlarımın uzun olduğunu görebilirsiniz.
Son iki aydır kullanmaya devam ettiğim ve arada farklı şampuan kaçamakları yaparak aralarında memnun kaldığım Revox At Kuyruğu Özlü şampuanım son dönemde bana çok yardımcı oldu.
Peki neler yaptı ?
Öncelikle ince yapıdaki saçlarım dökülmeye çok müsait olduğundan ve mevsim geçişlerinde mutlaka karşılaşılan dökülme problemime ikinci yıkamamda cevap verebildi. Şuanda saçlarım eskisi gibi dökülmüyor. 
Saç diplerimin güçlendiğini hissettim. Çünkü ince telli olduğundan kopmaya ve dökülmeye çok müsait. Bu sorununda üstesinden geldi.
Şampuanı kullandıkça saç diplerimde minik minik saçların çıktığını gördüm. Özellikle saçıma maşa yaparken bunu daha iyi farkettim. Çünkü maşaya saçımı sararken diplerde minik saçların olduğunu görüyordum.
Saçımda kuruluk yapmasına rağmen ben bu durumu saç bakım maskesi ve serumla ört bas ettim. Saçlarınızda kuruluk yaparsa paniğe kapılmayın çünkü bunu benim yöntemimle çözebilirsiniz.
Saçlarımın daha kısa sürede uzadığını gördüm. Bu belki dökülme engellenince uzun saçlarım ana kalmış olabilir. Fakat iyi bir takipçi ve gözlemci olduğumdan saçlarımın daha hızlı uzadığını düşünüyorum. Etkisi oldukça başarılı.
Revox At Kuyruğu Özlü Şampuan yüksek bir teknoloji kullanılarak üretilen bir şampuan. Bunun yanı sıra doğal bir ürün. Kullandığınızda fazla köpürmeyecektir. Merak etmeyin saçlarınız olduğundan fazla kirli değil. Sadece şampuanın yapısından dolayı daha az köpürüyor. Ben ilk kullandığımda ne kadar pismişim düşüncesine kapılmıştım köpürmediği için :)
Açıkçası piyasada satılan diğer markaların çoğunu saçına denemiş biri olarak Revox At Kuyruğu Şampuanından oldukça memnun kaldım. Bir önceki yıl farklı bir şampuan kullanarak saçlarımın uzamasında etkili olduğundan bahsetmiştim. Her iki şampuanı da dönüşümlü olarak kullanmaya devam ediyorum. 
Revox At Kuyruğu Özlü şampuanın ambalajında yazan saç dökülmesini engellemeye ve saç büyümesini hızlandırmaya yardımcı tabiri gerçekten doğru bir tabir. Ürün 400 ml. Bu uzun süre kullanım sağlıyor. Ben çok fazla duş aldığımdan bana 3 hafta rahat yetiyor. 
Şampuan oksijen ile arıtılmış olduğundan saç derisinin nefes almasına oksijen almasına yardımcı oluyor. Bu sayede saç derinizin nefes alarak saç köklerinizin daha sağlıklı olmasına yardımcı oluyor.
Şampuanı uyguladıktan sonra mutlaka ya bir saç maskesi ya da serum kullanmanızı öneririm. Kuruluğu alabilmesi için. Herkeste aynı etkiyi yapacak diye bir şey yok. Fakat özellikle kuruma olduğunda korkmayın bundan bu tamamen geçici. 
Saçlarınıza gerçekten çözüm olacak bir şampuan arayışındaysanız mutlaka Revox şampuan ve saç ürünlerini deneyin. Ben çok memnun kaldım. Markanın tüm ürünlerini denemiş biri olarak bu konuda gerçekten başarılı ürünler ile tanıştığım içinde çok şanslıyım :)

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

melike şen dedi ki...

güzel birşeye benziyor nerelerde satılıyor acaba

Esra Hanedan dedi ki...

İnternetten satın alabilirsiniz :)

Yorum Gönder