6 Mayıs 2016

Rowenta EP9600 IPL Instant Soft Epilasyon

Yaz ayları yaklaşırken özellikle hanımlar istenmeyen tüylerinden kurtulmak için arayışlara girdiler. Kimi güzellik merkezlerinden paketler satın alıyor kimi de evde kendi yöntemlerine devam etmek zorunda kalıyor. Epilasyon işlemi maliyetli olduğu için güzellik merkezinden paket alamayan hanımlar klasik yöntemlere devam etmeye çalışıyor.
Günümüzde ilerleyen teknoloji ile evinizin rahatlığında epilasyon yaparak istenmeyen tüylerinizden kurtulabilirsiniz.

Epilasyon işleminde güzellik merkezlerini tercih eden hanımların en büyük şikayeti cilt tonunun değişmesi ve canının çok acıması. Rowenta EP9600 IPL Instant Soft Epilasyon cihazı bu sorunlarınıza çözüm buldu. Ayrıca evinizde kendiniz uygulabilecek ve istediğiniz an rahatlıkla kullanabileceksiniz.
Rowenta EP9600 IPL Instant Soft Epilasyon Neler Vaad Ediyor?
Bildiğiniz gibi lazer uygulamaları çoğunlukla cildin renk tonunda farklılık görmenize sebep olabilir. Bunun yanı sıra cildin tahrip edilmeden işlem görmesi gerekmektedir.
Lazer ile tüy köklerine ışık verilerek kıl kökünün ısıtılıp tahrip görmesi sonucu zamanla kıllarda gözle görülür azalma sağlanmaktadır.
Rowenta EP9600 IPL Instant Soft Epilasyon cilt sensörü ve cilt rengi sensörü ile epilasyon sırasında karşılaşabileceğiniz sorunların önüne geçiyor.

Cihazda döner başlık sayesinde sayesinde atış yapılan bir bölgeye tekrar atış yapmak zorunda kalmıyorsunuz. Bir kerede 150.000 atış yapılmasını sağlar ve değişebilen başlıklar sayesinde de cihazınız ilk günkü gibi kullanımına devam eder.
Çift başlıklı cihaz aynı anda iki kişinin kullanmasına olanak sağlıyor. UV filtre özelliği bulunduğundan cildin renk tonunda herhangi bir değişim yapmamaktadır. 
Evinizin rahatlığında lazer uygulaması yaparak istenmeyen tüylerinizden kurtulmak için cihazı 24 saat aralıklarla kullanabilir ve kalıcı sonuçlarla bunun rahatlığını yaşayabilirsiniz.
Rowenta EP9600 IPL Instant Soft Epilasyon ilk seansta bile gözle görülür bir etki yapar. Kullanımı oldukça kolay ve pratiktir. İşlem sırasında kablosu ile birlikte olduğundan şarjınız bitmeyecek ve işlem sonuna kadar cihazı kullanabileceksiniz. Ekstra herhangi bir ürüne ihtiyaç duymadan ev rahatlığında epilasyon yapmak isteyen kadınlar bu ürünle rahat edecektirler.

Bu içerik yazısı Kırık Şemsiye Bloguna aittir. Video ve görseller firmaya aittir.

11 yorum:

cereny dedi ki...

Ürünü tanıtmak adına güzel bir yazı olmuş teşekküler. Ben de katılıyorum ve de kesinlikle tavsiye ediyorum.

Sevgi Karaer dedi ki...

bilgilendirme için çook teşekkür ederim, kullanımı gerçekten çok rahat. eğer alıp almama konusunda kararsızlık yaşayanlar varsa bu düşüncelerinizi kafanızdan atın ve rowenta ep9600 ipl'i alın.

Semiha Ay dedi ki...

Çok yararlı bir içerik olmuş, teşekkür ediyorum. İnternette başka yerlerde de araştırdım kullanan herkes cok memnun. Ben de yeni sipariş verdim. Kız kardeşimle birlikte kaullanacağız. Güzel sonuçları burdan yazarım mutlaka :)

Nazli Guzel dedi ki...

Merhaba,

ben de kullaniyorum ve cok memnunum herkese tavsiye ederim. :)

başak sevim dedi ki...

bende rowenta IPL cihazı aldım acıtmıyorda, atış kapasiteside gayet iyi. çift başlıklı olduğu için kardeşim ile birlikte kullanıyoruz. tavsiye ederim.yaz geliyor şimdi epilasyon merkezlerinde en az 6 hafta beklemen gerekiyor bir diğer seansa gidebilmek için. yaz aylarında buda bizler için sıkıntı yaratıyor. ama evde kendi aletin olduğunda istediğin zaman yaparsın, aman daha az çıktı seansım boşuna gitmesin biraz daha bekleyeyim derdi yok.

Den. dedi ki...

1.5 ayda inanılmaz fayda gördüm. Arkadaş tavsiyesi üzerine aldım. Atış sayısı yeterli, başlığı piyasadakilerden çokça üstün. Ellerinize sağlık bilgilendirici yazınız için.

Meryem Kadri dedi ki...

Bende yeni aldım fakat ilk denememde acı hissettim.daha önce hiç kullanmadığım için mi anlayamadim. Kullananlar bilgi verebilir mi

Zeynep Sümer dedi ki...

Merhaba ben bu üründen yeni aldım herşeyi okudum fakat cildime temas ettirdiğinde atış yapmıyor anca o üstteki ışık yanıp sönüyor neden acaba bilsginiz var mı?

nurum koçak dedi ki...

Bende ipl almayi düşünüyorum ama braunla roventa arasında kaldım. Sizce hangisinden daha memnun olurum

Esra Hanedan dedi ki...

ürün hakkında pek bilgim yok.basın bülteni olduğundan kullanım klavuzunu incelemenizi tavsiye ederim

cansumcan dedi ki...

zeynep sümer ciltle tam temas etmiyor olabilir

Yorum Gönder