9 Mayıs 2016

#LerzanKaradanli23Nisan Etkinliğimizin Sponsorları - 2

Daha önce Lerzan arkadaşımın düzenlemiş olduğu Kayseri' deki etkinliğinde bizleri yalnız bırakmayan gıda firmalarımızın yazısını sizlerle paylaşmıştım. Bu yazımda da diğer sponsorlarımıza yer vereceğim. 
Bizleri gerçekten şımartarak elimizi kolumuzu dolu gönderen Lerzan' a tekrar teşekkür ediyorum.
Her etkinlikte karşılaştığımız Mediwell bizleri bu seferde yalnız bırakmadı. Dudak balmlarını kullanırken keyif alıyorum. Bu sefer hem dudak balmları hem de yeni çıkan ayak ve topuk kremlerini bizlere gönderdiler. Teşekkürler Mediwell :)

Bebak ürünleini hepimiz seviyoruz. Ben özellikle Acıbadem sütü ürününe hayranım. Uun süredir yoğun nemlendirici olarak kullanıyorum. Bu etkinliğimizde de bizlere güneş koruyucuları ile eşlik etti. Teşekkürler Bebak :)


Cosmed firmasının harika peştamaline ve göndermiş olduğu DD kremi en kısa sürede kullanmayı düşünüyorum. Hassas bir cilde ve güneş alerjisine sahip olduğum için benim bu yazki favorilerimden biri olabilir. Teşekkürler Cosmed :)


Dermadolin ürünlerini daha öncede kullanmıştım. özellikle nemlendirici kremleri benim çok hoşuma gidiyor. Su bazlı ve yağ bazlı ürün seçenekleri ile her cildin rahatlıkla kullanabileceği özellikteler. Teşekkürler Dermadolin :)


Dermokilin özellikle maskelerini kullanıyorum. Kilin yapısı benim cildime yarıyor. özellikle adet döneminde kullanarak cildimin sakinleşmesine yardımcı oluyorum. Bu arada sadece yüzüme değil ellerime de kullanıyorum. Teşekkürler Dermokil :)

Ekoz kozmetik son dönemlerde çıkarmış olduğu oda ve kıyafet kokuları özellikle alerjisi olan kişilerinde tercih edeceği kokulardan biri. Hafif ve hoş kokusu çamaşırların mis gibi kokmasını sağlıyor. Teşekkürler Ekoz Kozmetik :)


Farmasi markasının bir kaç rujunu kullanıyorum. BB kremini kullanmak bir türlü nasip olmamıştı. Bu etkinliğimizde Farmasi BB kremi benim en sevindiğim ürünlerden biri oldu. Teşekkürler Farmasi :)

Haceri Simya markasıyla ilk kez kendi etkinliğimde tanışmıştım. Maskesine bayılmıştım. Yine kilin güzelliğimize kattığı güzelliğin sırrını kullanan Haceri Simya teşekkürler :)

Hc Hair Care markasının Ovex saç maskesini kullanıyorum ve oldukça memnunum. Bu Doping ürün yeni ürünü ve en kısa sürede de denemek istiyorum. Teşekkürler Hc Hair Care :)

Lesoleil şampuanlarını daha önce bir kaç kez denedim. Aslında benim saçıma pek uygun bir ürün değildi.Arkadaşlarıma denemeleri için verdim.Onlar üründen gayet memnun olduklarını belirtmişlerdi. Teşekkürler Lesoleil :)


Bebek ürünlerinde son dönemlerde sıkça adını duyduğumuz Mustela, bebek şampuanı ile bizlerleydi. Bebeğim olmasada henüz yeni doğmuş bir yeğenim var. Sanırım onun üzerinde deneyeceğim :))) Teşeküürler Mustela :)


Nail Trick soyulabilen oje yine minicik ürünleri ile aramızdaydı. Ben ilk kez kullandım. Daha önce birçok etkinlikte adını duymuştum. Dayanamayıp hemen denedim zaten ve ilk katta bile rengini oldukça iyi bir şekilde belli ediyor. Teşekkürler Nail Trick :)


Natracare ve Rituel De Beaute firmasının ürünleride bizleri yalnız bırakmamıştı. Isıtıcı bantlarını daha önce kullandığım Rituel De Beaute ayrıca burun bantlarını göndermiş.Natra Care ise ped denememiz için bizlere ped göndermiş. Teşekkürler Natra Care ve Rituel De Beaute :)

Odak Parfümeri Ziyba parfümlerini zaten kullanıyorum. Ben küçük keselerini çok seviyorum. Yine bizlerle beraberdi. Teşekkürler Odak Parfümeri :)


Revox markasını severek kullananlardan biri olarak bitmeye yakın olan saç serumumun yeri doldu :) Revox markasının özellikle At kuyruğu özlü şampuanını öneririm. Teşekkürler Revox :)


Seely ütüsüz ütüyü sürekli görüyordum bu sefer benimde deneme imkanım oldu. özellikle seyahatlerde son derece yardımcı olacağını düşünüyorum. Teşekkürler Seely :)


Kokulu taşları ile bizlere küçük taşlar armağan eden Seherin Elllerinden Teşekkürler :)


Splat diş macunlarını uzun zaman önce kullanmıştım. hassas diş eti yapısına sahip olanların mutlaka kullanması gereken diş macunlarından biri. Teşekkür Splat :)


Tabloda.com kanvas tablo alışverişi yapabileceğiniz bu siteden daha önce bahsetmiştim. Bu sefer çekiliş sayısı ile belirlenen fotoğraflarımızda bana çıkan Kaplumbağa Terbiyecisi oldu. Seviyordum zaten bu tabloyu. Teşekkürler Tabloda :)


Son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz bir markamız daha Vissmate. çamaşır suyu denilince akla ilk gelen ürünler haline gelmeye başladı. Yoğun yapısı ile her evde çamaşır suyu olarak yer alıyordur. Teşekkürler Vissmate :)


Cecile özellikle son dönemdeki mat likit rujlar ile benim sık tercih ettiğim ürünlerden biri. Yine bizleri yalnız bırakmamıştı. teşekkürler Cecile :)






Bu içerikte yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder