3 Mayıs 2016

#LerzanKaradanli23Nisan Blogger Etkinliği Gıda Sponsorlarımız

Geçtiğimiz haftalarda Kayseri' ye misafir olarak Sevgili arkadaşım Lerzan Karadanlı' nın blogger etkinliğine gitmiştim. Daha öncesinde etkinliğimiz ile ilgili paylaşım yapmıştım. Şimdiden etkinliğimizin sponsorlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Lerzan o kadar güzel hazırlanmış ki kendisine tekrar teşekkür ederim. Bizlere hazırlamış olduğu hediyelerde bir o kadar güzeldi.
Etkinliğimizde bizleri yalnız bırakmayan tüm firmalarımıza da ayrıca teşekkür ederim. Bizleri yine şımartmayı başardılar :)
Gelelim bakalım sponsorlarımıza;
Önce gıdalardan başlamak istiyorum çünkü özellikle mekan içerisinde sabah erken saatlerde gelenler için hazırlık yapan arkadaşlarımız vardı.
Taze ve güzel görüntüleri ile Renkli Hamurlar bizleri sabah kahvaltısında yalnız bırakmadı. Birde çikolatalı kurabiyeleri çok lezizdi. Çikolata olunca dünya duruyor bana :) Teşekkürler Renkli Hamurlar :)



Sevgili Hale cupcakelerile aramızdaydı. Ben bir cupcakein nasıl yenilmesi gerektiğini ondan öğrendim diyebilir. Yüzüme gözüme bulaştırdığım cupcake maceralarımın sonuna geldim artık. Ama yine aynı şekilde yediğim doğrudur. Bunun yanı sıra özellikle yumurta kokmaması benim için oldukça önemli. Goldencakss_patisserie yumurta kokmayan cupcakeler için teşekkürler :)

Etkinliğimizin pastasını muhteşem bir şekilde yapan Ala butik Pasta, çikolatalı pasta yaparak gönlümü fethetti :) Teşekkürler Ala Butik Pasta :)

Binboğa balları artık bizim evin vazgeçilmezi haline geldi. Bal ile aram iyi olmamasına rağmen Binboğa ballarının tadını gerçekten sevdim. Eskiden olduğu gibi yoğun bir bal aroması var ballarda. Ayrıca kooperatif bal olduğundan sanırım lezzet bununla alakalı. Umarım uzun yıllar bal da yanımızda olurlar. Teşekkürler Binboğa Bal :)

Makarnayı herkes seviyor bende bunlardan bir tanesiyim. Tabiki makarnanın her çeşidine aşık olan ben Doğal Yiyin Gari makarnalarının da tadını merak etmiyor değilim. Brokolili makarna daha önce tadına bakmamıştım ve doğal oluşu da bir o kadar ilgi çekici ... Teşekkürler Doğal Yiyin Gari :)

Duru Bulgur ürünlerine oldum olası hastayım. özellikle pirinç yerine ben bulgur pilavı sıkça tükettiğim için Duru Bulgur evin içinde olmazsa olmazlardan. Bulgur tanelerinin iri oluşu yerken çok hoşuma gidiyor. Hafta içi sürekli yaptığım menüleri instagramdan paylaşıyorum. Bunlar arasında sık olarak Duru Bulgur ürünlerini görebilirsiniz.. Teşekkürler Duru Bulgur :)

Kayseri mantısı denilince akla ilk gelen bir kaşığa 40 tane sığıyor mu? Sevgili Fahriye Abla evinde kendi Kayseri Mantısı yapıyor. Bu lezzeti mutlaka denemelisiniz.Ben yaptım evde ve gerçekten lezizdi. Teşekkürler Fahriye Nesteren :)

Organik ürünlere karşı sürekli merak içindeyim. Orgaik beslenme günümüzde pek faza mümkün olmasa da dikkat etmeye özen gösteriyorum. Yeni bir tat deneyimi ile de tanışmış oldum. Şekersiz ve doğal olarak üretilen fıstık ezmesi Fitnut bizleri yine yalnız bırakmadı. Bal ya da pekmez ile karıştırıp rahatlıkla tüketebilirsiniz. Bu arada ben süzme peynir ile denedim :) Teşekkürler Fitnut :)

Güneşin kendini göstermesi ve yazın ilk adımları atıldığına göre zeytinyağlı yemekler sofraları süsleyecek demektir. Hic zeytinyağları bizlerle beraberdi. Tadımladığım kadarıyla bir acemi gurme olarak belki de en lezzeti zeytinyağlardan biri diyebilirim. Zeytinin hafif kokusu ve lezzeti organik olarak sofralara geliyor. Teşekkürler HicOlive :)

Kenton markası ile bu ara aram pek iyi. Mutfakta yardımcı markalarımdan biri. Daha önce bir tarifini yapmıştım. Kenton markası kendini bana sevdirdi diyebilirim. Vanilyalı keki cupcake yaptım. Bununla ilgili paylaşımları instagramda yer alıyor. Teşekkürler Kenton :)

Lese pasta malzemeleri bizlere güzel bir jest olarak minik paketler hazırlamıştı. Cupcake kalıplarını kullandım. Ayrıca krep ürünüde güzel kahvaltı menüsünde kullandım :) Teşekkürler Lese :)

Nihal' in Pasta Butiği' de bizlerle birlikteydi. Bizlere isimlerimizin yazılı olduğu minik kurabiyeler yapmıştı. teşekkürler Nihalin Pasta Butiği :)

Bir çikolata aşığına hediye edilebilecek en güzel şey çikolatadır. En büyük zaaflarımdan biri olan çikolata Sahi markasından geldi. Çikolatalarda yoğun bir kakao tadı mevcut. Ayrıca şehirlere göre oluşu da yemek için gönlünüz el vermeyebilir. Teşekkürler Sahi :)

Hiç Tatlimosuz etkinlik olur mu tabiki Tatlimo olacak. Özellikle Truf çikolatalara bayılıyorum. Bizleri yine yalnız bırakmadı. Teşekkürler Tatlimo :)

Tüm gıda firmalarımızdan sonra aslında makanımıza da tekrar teşekkür etmek istiyorum. Çünkü bizleri gerçekten çok iyi ağırladılar. Kayseri' ye bir kez daha gidersem mutlaka gideceğim yerlerden biri. Manzarası ve servisi çok iyi bir mekan. Kayseri' ye gittiğinizde mutlaka gitmenizi öneririm. Mekan sahibi Mehmet Bey ve Eşi bizlerle gerçekten çok ilgilendiler. samimi karşılamaları ve hizmette kusur etmemeleri şehirdışından gelen misafirlerini Kayserililere özgü misafirperverliklerini gösterdiler.Bizlere göstermiş oldukları bu sıcaklık için Teşekkürler Tuana Restaurant :)

Bu yazıda tüm görseller ve yazı içeriği Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder