4 Mayıs 2016

HC Hair Care Ovex Saç Bakım Maskesi

Saçlarım saçlarım :) Uzadıkça daha çok hoşuma gider oldular. Bakımını aksatmamaya özen gösteriyorum. Saçlıklı olsunlar ince :) İnce telli olduklarından çok az görünsede saçlarım minik minik dipten çıkanlar var. Tabi bunda bakım yaptığım ürünlerin oldukça faydasını gördüm.
Ben saç kremi kullanmıyorum. Bu yüzden ya serumla desteklemem gerekiyor ya da bir saç maskesi tercih etmem gerekiyor. Aslında uzun süre önce kullanıp bitirdiğim saç bakım maskesini ancak oturup bugün paylaşma imkanı buluyorum.
Uzun saçlı kişilerin en büyük şikayeti saçlarını yıkadıktan sonra rahat bir şekilde açamamak ve yıpranmış saçların toparlanması için neler yapılabilir araştırmasına düşmeleridir. Bende bunlardan biriydim. Saçlarım ayrıca kullandığım şampuanımdan dolayı kuruma ile karşı karşıya kaldı. Fakat yinede şampuanımdan çok memnunum. En kısa sürede ondan da bahsetmeye çalışacağım. 
Ovex saç maskesini kullanmadan önce bayağı bir önyargım vardı. Bu da diğerleri gibi çıkacaktır kesin gözüyle baktım. Çünkü saçlarım gerçekten maşa ve fönden dolayı çok yıprandı. Bunun yanı sıra matlıkta söz konusu oldu. Hem kuruyup hem matlaşıp hem de yıpranınca bayağı sıkıntı oldu benim için. 

Saçlarımı şampuanla yıkadıktan sonra Ovex saç bakım maskesini saçlarıma uygulayarak bir 5 dakika maskeyi saçlarımda tutup tarak ile tarama işlemi yaptım. Bir iki derken saçlarımda hemen farkı görebildim. Benim en çok rahatsız olduğum konu ve saç kremi kullanmamın en büyük nedeni yıkadıktan sonra sanki yağlı bir his vermesiydi. Ovex saç maskesini uygulamaya başlayınca bu histen kurtuldum. Ayrıca kokusu uzun süre saçımda kaldığından benim çok hoşuma gitti.
Aranızda mutlaka bu tarz ürünleri deneyenler vardır. Belki bir çoğundan memnun kalmadınız ama bu ürünü tüm samimiyetimle tavsiye ediyorum. 
HC Hair Care Ovex hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi benim saçlarımda işe yaradı. Kullanımdan sonraki yumuşaklık sayesinde daha rahat bir tarama yapabildim. Bunun yanı sıra yumuşaklık etkisi uzun süre kaldı. Bu arada saçlarım olduğundan fazla toparlandı. Matlık ortadan kalktı. 
Saçlarıma bu ara serum desteği yapıyorum. Ovex 2. kutuya başlayacağım. Bu ürünle tanıştığım için gerçekten memnunum. Hızlı onarımı sayesinde saçlarım sağlıklı olmaya başladılar ...
Mutlaka saçlarınıza denemenizi öneriyorum aradaki farkı göreceksin.

Bu yazı içeriği ve görseli Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

7 yorum:

Şeniz Akgündüz dedi ki...

bende kullanıyorum, çok güzel.
Sevgiler

Poine Pa dedi ki...

Gelmiş geçmiş en iyi saç maskelerinden biri Ovex. Fiyatı biraz daha uygun olsa keşke çünkü saçı gür ve uzun olanlar için 4-5 kullanma zar zor yetiyor yani ben :P

fatma tekin dedi ki...

Kesinlikle kullanılmalıdır, herkez saçını fön çektirmekten, boya yapmaktırmaktan,saçını açtırmaktan dolayı keçe gibi saçlarla geziyor. Bence saçıyla barışık olmayan herkez HC HAir care ile tanışmalı, complex, ovex,şampuanını kullanmalıdır. 1 yıldır kullanıyorum çok memmunum :)

gooogoook dedi ki...

Kesinlikle çok etkili, ben de blogger etkinliği sayesinde tanışmıştım, gerçekten saçlar için harika etkili bir ürün.

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Kesinlikle sevdiğim ve saçıma çok iyi gelen bir ürün.

Esra Hanedan dedi ki...

kızlar bende acayip memnun kaldım o yüzden ikinci kutuya başlayacağım :)

Sena Dursun dedi ki...

Çok severek kullandığım bir acil durum maskesi, kaç kutu bitti bilmiyorum

Yorum Gönder