12 Mayıs 2016

Eeose 14 Gün Kaş Kirpik Serumu

Çoğumuzun şikayetçi olduğu kaş kirpikler rimel ya da kaş farı kullanılarak şekil verilip makyajı tamamlıyoruz. Son zamanlarda kaş kontür yapımı fazlalaştı. Kıl tekniği uygulayarak kaş kontür tekniği daha çok tercih edilse de benim gibi hassas ve alerjik cilt yapısına sahip kişilerin yardımcısı da EEOSE kaş kirpik serumu tercih edebilirsiniz.
Aslında çok uzun zamandır kullanıyorum serumu. Fakat düzenli olarak 14 gün boyunca kullanma imkanını henüz yeni bulabildim. Ya unutuyorum ya da o an işim oluyor sürmüyorum. Son 14 gün boyunca düzenli olarak sabah akşam uygulama fırsatı buldum. Daha önce aynı markanın farklı serumunu da kullanmıştım. Açıkçası bir önceki üründe memnun kalmamıştım. Hem benim kullanımımdan hem de üründen dolayı çok verim alamamıştım. Jel kıvamında olan bu serumu satın aldığınızda uygulama yapacağınız pamuklu çubukları da paketin içerisinde yer alıyor.

Son olarak denediğim EEOSE 14 gün kaş kirpik serumu formül değiştirerek karşımıza çıkınca tekrar başladım kullanmaya. Daha öncelerde yine unutkanlığımdan kaynaklanan devamlılık olmasada kısa sürede etki görmeye başladım. Benim kaş ve kirpiklerim az ve rimelsiz sanki hiç yokmuş gibi bir yapıya sahip. Serumu kullanmaya başladıktan sonra yine rimel kullanıyorum ama kirpik ve kaşlarımın arasında yeni kıllar çıkmaya başladı. Özellikle kirpiklerim rimel sürdüğümde daha düzgün olmaya başladı. Kullandığım rimelimi de özellikle değiştirmedim. Önceki sonraki resim yapamadım ama aradaki farkı ben kendim tespit edebildim. 
Kirpiklerimde özellikle alt kirpiklerim çok azdı. Serumu kullanmaya başladığımdan bu yana alt kirpiklerin bayağı fark gösterdi. Kaşlarımda ise boşluk olan kısımlarda bir kaç tane kıl çıkarak dolmaya başladı. Ayrıca kısa sürede kaşlarım uzamaya başladı. 

Kaş ve kirpik kadının en önem verdiği bölgelerden. Bende takıntılı olduğum için bu konuda EEOSE kaş kirpik serumunu kullandığım için memnunum. Henüz bitmedi serumum. Fakat şöyle bir durum var. Bu tarz ürünleri sürekli olarak kullanmanız gerekiyor. Çünkü kaş kirpik serumları devamlı kullanıldığında fayda sağladığından kaş ve kirpik serumum bittiğinde ne yapacağım bakalım :)
EEOSE 14 gün kaş kirpik serumu gerçekten 14 günde etkisini göstermeye başlıyor. Denemenizde fayda var. Ama dediğim gibi devamında da kullanmanız gerekebilir.
Diğer kaş kirpik uygulamaları bana göre olmadığından bu tarz serumlar benim için ideal. Benim kaş ve kirpiklerime iyi geldi. Çünkü aradaki farkı özellikle rimel uyguladığımda daha iyi anlayabiliyorum.

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder