24 Mayıs 2016

Dermadolin Seranem Vücut Şampuanı

Mis kokulu duş jellerine bayıldığım doğrudur. özellikle kokulara takıntılı biri olarak seçtiğim duş jelleri ya da vücut şampuanları her zaman kokuları ile beni etkilemeyi başarmıştır. Geçen yıl kullandığım bu yılda Lerzan arkadaşımızın 23 Nisan etkinliğinde bizlere tekrar gönderilen Seranem Vücut Şampuanı kokusu ile beni yine mutlu etti.

Dermadolin ürünlerini zaten kullanıyorum. Vücut nemlendiricileri ve diğer kremleri de Vücut şampuanı kadar başarılı. Seranem Vücut şampuanı kokusu kadar rengi ile de mest edebilir. Bu vücut şampuanı duş aldıktn sonra kokusu bir süre cildinizde kalıyor. Bazen özenerek yıkadığm kıyafetlere de az da olsa sıkıp elimde yıkayabiliyorum. Çünkü kokusu gerçekten güzel.Kokusunun ve renginin yanı sıra birde diğer duş jelleri ve Vücut şampuanlarından özellikleri farklı. 
Özellikle alerjik ciltler için en ideal Vücut şampuanlarından biri olabilir. Eczanelerde bulabileceğiniz bu ürün paraben içermiyor. Dolayısıyla bazı ciltler çok sorunlu olduğundan rahatlıkla bu ürünü kullanabilirler. Çocuklar içinde kullanılabilir.

Cildin nemlenmesinde etkili olan Seranem Vücut Şampuanı içesindeki argan yağı ile cildi hem nemlendiriyor hem de koruyor. geçen yıl kullandığımda da memnun kalmıştım. Yine aynı şekilde memnun kaldım. Ben kokulara tutkun olduğumdan öncelikle kokusu beni mutlu etmişti.
Duş jeli kullanırken köpürmesine önem veriyorsanız Seranem Vücut Şampuanı bu konuda da başarılı. Sağlıklı ürünler kullanmaya dikkat ederek cildinizi koruma altına alabilirsiniz. 
Şimdilik duş jeli yerine Seranem Vücut Şampuanını kullanıyorum. Diğer Dermadolin ürünleri de vücut şampuanı gibi başarılı.
Eczanelerde satılan bu ürünler her eczanede rahatlıkla bulunabilir. Eğer çevrenizde bulunan eczanelerde bulamazsanız eczacınızdan isteyebilirsiniz. Çünkü Dermadolin ürünleri ecza depolarında mutlaka oluyormuş. Aynı ürünü saatlerce aramanıza gerek kalmıyor.
200 ml olan Seranem Vücut Şampuanı uzun süre kullanabiliyorsunuz. Kokusu ve yapısı sizinde hoşunuza gidecektir. 

Bu içerikte yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder