31 Mayıs 2016

Cilt Temizliğinde İzotonik Su

Günlerdir taşınmanın da etkisiyle bloguma fazla vakit ayıramadım. Hala tam yerleşmiş değiliz. Hala her yer her yerde ve sanırım bu böyle uzun bir süre devam edecek. Çünkü eşyamız çok ve baş edemiyorum :)
Son zamanlarda keşfettiğim bir şeyden bahsetmek istedim. Hazır taşınmadan dolayı biraz ara vermişken keşiflerime yer vereyim dedim.
Son keşfettiğim ürün aslında hastahanelerde sıkça kullanılan bir ürün ama ben bunu kendime uyarladım :) Biliyorsunuz ki babaannem uzun süredir yatıyor. Yaş itibari ve sürekli yatmasından dolayı yatak yaraları oluşmaya başladı. Çıkan yaralarda da temizleme ve krem uygulaması yaparak yaraların iyileşmesini sağlıyoruz. Babaannem için kullandığımız İzotonik Sodyum Klorür Solüsyonunu yaraları kremlemeden önce üzerinde temizleme işlemi yapıyoruz. Bu su sayesinde hücre yenilemesi oluyor ve yaranın daha çabuk iyileşmesini sağlıyor. Bunu hastahanede kaldığımız sürede hemşirelerden öğrendim. özellikle yara üzerinde etkili olduğunu çok iyi biliyorum. Ben bunu öğrenmişken denememek olmazdı :)

Adet dönemimde olmama rağmen yüzümde bir kaç tane sanırım taşınma stresinden kaynaklı sivilceler çıktı. Tabi ben rahat durmadım oynadım ve yara yaptım. Hemde sürekli elimi atarak oynayıp kanayana kadar yoldum. Sol yanağımın yan kısmı iki üç tane sivilce oldu ve bu şekilde oynayıp çok çirkin bir görüntü oluşturdu.
İşte asıl keşif burda başlıyor. Babaanneme kullandığımız bu İzotonik suyu ben tüm cildime sürdüm. Tonik gibi uyguladığımı düşünebilirsiniz. Uyguladıktan sonra kendi kendine kurumaya bıraktım. zaten hemen uçuyor. Peki sonuç ne oldu :) Gayet başarılı. Sivilcelerim kurudu, o acıyan halinden eser kalmadı bide cildimin ferahladığını hissettim.
Bunu deneyip öğrendikten sonra İzotonik suyu tonik şeklinde kullanmaya karar verdim. Sadece yarım günde bile bu şekilde etki gösterebileceğini hiç düşünmemiştim. Bu arada İzotonik Sodyum Klorür Solüsyonu normalde özellikle vücutta tuz ve suyun azalması sonucu damar yolu ile vücuda verilen ilaçlardan biridir.
Evinizde mutlaka bu İzotonik Sodyum Klorür Solüsyonundan bulundurun. Olur ya çocuğunuz düşer yara filan olan ya da siz bir yere sürtünür cildinizde yara olmasına sebep olabilirsiniz ya da hastanız vardır yaralarını iyileştirmek için kullanma gereği duyabilirsiniz. Açıkçası sivilcelerimde böyle bir etki yapacağı hiç aklıma gelmezdi. Çünkü bazı insanlarda görüyorum büyük ve yara halini almış sivilceleri. Bu sivilcelerden kurtulmak için bu solüsyonu kullanabileceğinizi düşünüyorum.
Eczaneden yada doktorunuza yazdırarak bu solüsyonu edinebilirsiniz.

Bu içerikte yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba peki bunu evde saklama yontemi nedir.yani paket cok buyuk ve 10 gun kullanmam gerekiyormus.makasla kesmeyi dusundum bi kosesinden ama bilemedm..yada icinden siringaylami cekmeliyiz

Esra Hanedan dedi ki...

merhaba
şırınga iğneyi mavi kısma batırıp kullanıp çıkartabiliyorsunuz. böylelikle akmıyorda.

Yorum Gönder