21 Mayıs 2016

Burock Leke Kremi

2 aydır düzenli bir şekilde kullanmaya özen gösterdiğim Burock Leke Kremimin son demlerini kullanıyorum :) Aslın bakarsanız bittiğinde yazacaktım ama dayanamadım bitmesine 3-5 gün kala paylaşmak istedim. Aynı markanın göz kremini de kullanıyorum.

Burock markasını özellikle instagramda sıkça görmüş olabilirsiniz. Ben kendi blogger etkinliğim dahil birçok blogger etkinliğinde gördüm. Bunun yanı sıra ürünü kullanırken memnun da kaldım. Şöyle ki aslına bakılırsa benim memnun kalmamın sebebi leke kremi olarak kullandığımdan filan değil. Daha öncelerinde defalarca cildimin hassas ve alerjik olduğundan bahsetmiştim. kolay kolay ürün kullanamıyorum.
Ben Burock Leke Kreminin cildimi nemlendirmesinden çok memnun kaldım. Benim çok fazla dikkat çekecek cilt lekelerim yok. Cildim hassas olmasına rağmen leke yapmıyor şükür. Burock' tan önce kullandığım nemlendiricimden memnun kalmamıştım. Sürdükten sonra kir gibi soyulması beni rahatsız etmişti. Hemen onu bırakıp Burock leke kremine başladım. Kremi uyguladıktan sonra cildimin hemen emmesi hoşuma gitti. Öyle bir önceki gibi kir şeklinde soyulmada yapmadı. 

Benim en çok beğendiğim yanı bu oldu gerçekten. Cildimi nemlendirmesi ve yumuşacık yapması mutlu etti diyebilirim.
Cildimin yapısından dolayı her ürünü kullanamıyorum. Akşamları cildimi temizledikten sonra kremi uyguladım. her akşam düzenli bir şekilde uygulama yaptım. Leke kremi diyor fakat ben ufak tefek olan sivilce lekelerimde pek bir fark göremedim. Belkide uzun süre kullanmak gerekiyordur. Takıntı halinde olmadığımdan aslına bakarsanız pek farkedemedim. Ama şöyleki geçen hafta bahsettiğim 2 Minute Miracle Gel ürünü ile beraber kullandım. Şakağımda o çıkan kocaman sivilce izi yok denecek kadar az bir leke bıraktı. Belkide ikisini bir arada kullandığımdan kremin ne yaptığını pek farkedememiş olabilir. Yinede Burock Leke Kremi cildimi nemlendirmede bana oldukça yardımcı oldu.

Göz kremini de kullanıyorum fakat henüz onda bir fark yok ve bayağıda var kremim. Bitmesine yakın onuda paylaşmaya çalışacağım.
Burock leke kremi rengi sütlü kahve tonunda. kokusu ise yok denecek gibi. Öyle parfümlü bir koku beklemeyin. Ambalaj olarak da dikkatinizi çekebilir. Benim hem yapısı hem de ambalajı hoşuma gitti.
Bakalım diğer göz kremi nasıl çıkacak :)


Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder