5 Mayıs 2016

Bioderma Sebium Foaming Gel

Hepimiz yüz temizleme jellerini kullanıyoruz. Bioderma ürünleri her zaman sevdiğim ürünler. Ben yüz temizleme jellerimi özellikle makyaj temizleme olarak kullanıyorum. Makyajımı temizledikten sonra iki kere uyguluyorum. Etkisini daha rahat görebilmek için. Mevsim geçişlerine göre farklılık gösteren alerjik cildime uygun ürünü bulmak benim için oldukça zor.
Bir bakıyorum kupkuru bir cildim var. Yaş ilerledikçe sanırım cilt yapısı daha fazla değişiklik gösteriyor. Bir zaman kuru cilde göre ürün kullanıyorum daha sonra bir bakıyorum cilt karmaya dönmüş. Enteresan bir yapısı var cildimin. Bu yüzden karışık ürünler kullanmak zorunda kalıyorum.
Bioderma Sebium Foaming Gel ürününü özellikle adet dönemine yaklaşırken kullanmaya başladım. Tamamen dengesiz olan cildim ne yaptığını bilmiyor :) Adet döneminde sivilcelenmeyi engellemek için kendimce böyle bir formül buldum diyebilirim.

Öncelikle makyajımı temizlemede kullandım bu ürünü. Neden derseniz cildimin kuru olduğu dönemlerde yağlı fondöten seçmek durumunda kaldığım için. Uzun sürede makyajlı olmak zorunda olduğum dönemde hem fondötenin yağlı yapısı cildimden arınsın hem de cildimdeki yağ oranı dengelensin diye. Fakat makyaj yapmadığım zamanlarda ise eğer cildim karma cilt tipine döndüyse günlük kullanmak zorunda kaldım.

Bioderma Sebium Foaming Gel ciltteki yağ oranını dengeleyerek o istenmeyen parlak görüntüye engel olabiliyor. Sabun içermediği için ciltte kuruma yapmıyor temizledikten sonra. Yağ dengesini sağlamayı vaad eden bu ürün azda olsa yardımcı oldu.
Bioderma ürünleri zaten sıkça tercih ettiğim ürünler arasında bu jelde hipoalerjik bir ürün olduğu için kullanmaya başlamıştım. Makyajı temizleme için kullandığım zaman özellikle göz makyajını tam bir şekilde temizlemiyor. Fakat cilt temizliği için kullanılabilecek bir ürün. Normal kullanmanızı tavsiye edebilirim. Özellikle yağlı ve karma ciltlerde cildin yağ oranını dengelemek için yardımcı olacaktır. Ben bu tarz ürünleri kullanırken her yönüyle kullanmayı seviyorum. Deneyip neler yaptığını görebilmek adına makyajlı, makyajsız ya da temiz cilde uygulayıp etkilerine göre uzun vadede kullanmaya karar veriyorum.
Tek kullanımlık kaldı ve bitince yeni bir ürüne geçeceğim. Tekrar kullanır mıyım yeni ürün etkisine göre karar vermem daha kolay olacak sanırım :)

Bu yazı içeriği ve görseli Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

lerzankara dedi ki...

biodermanın bazı ürünlerini denedim ama el kremi dışındaki ürünleri çok beğenmedim
bu ürünü de hiç denemedim günlük temizlik için deneyebilirim

Yorum Gönder