8 Mayıs 2016

Annem Günün Kutlu Olsun

Aslında pek özel gün insanı değilim. Çünkü böyle adı konulmuş özel günler yerine aklıma estikçe bişeyler yaparak sevdiklerimi mutlu etmeyi seven bir tipim ben. Son günlerde ne çok duyduk anneler ile ilgili reklam, haber, hediye ve yapılan videoları. Ben de dayanamadım işte buradan annemin gününü ve tüm annelerin gününü kutlamak istedim.
Her zorlukta yanımızda olan, bazen kızıp söylenen bazen döktüğümüz bir gözyaşında bile kıyametleri koparan, eve geldiğinizde sırf yemek yiyin diye sevdiğiniz yemekleri yapan, çamaşırlarınızı yıkayıp ütüleyen, ne giyip giymeyeceğinize eleştiri yapan,saçınıza makyajınıza söylenip duran, gülerken olduğu gibi ağlarkende sizinle gülüp ağlayan ve bir dünya sebepte yanınızdan ayrılmayıp karşılıksız seven anneler hepinizin günü kutlu olsun.

Henüz bir anne olamadım. Annemin ve babamın klasik sözü '' anne olunca anlarsın'' sözünün henüz ne olduğunu bilmiyorum. Bana göre bütün çocuklar benim. Ben zaten doğurmadan da anneyim modundayım. Belki de kendimi bu şekilde avutuyorum :)
Sanırım artık anne olma yaşım geldi ve hatta geçiyor bile. Benimde günümü kutlayan minicik çocuklar olsun istiyor muyum bunu bilmiyorum :)
Her ne kadar böyle adı konmuş günleri sevmiyor olsam da yinede annelerimiz kutsal ve bunu hakediyorlar.
Annem;
Günün kutlu olsun ve seni seviyorum...Belki bunu dile getirmiyorum çoğu zaman ama ben seni seviyorum :)


Bu yazı içeriği Kırık Şemsiye Bloguna aittir. Görsel internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder