14 Mayıs 2016

2 Minute Miracle Gel

Belkide çoğunuz duymuşsunuzdur bu jeli. Ben blogger etkinliğimin olduğu hafta tanıştım bu jelle. Kullanırken emin olmadan paylaşmak istemedim. Aslına bakarsanız tam olarak devamlı bir şekilde de kullanmak nasip olmadı. Aklıma geldikçe kullanma fırsatım oldu.

Miracle Gel adı üstünde mucize jel vaadleri arasında leke tedavisi, sivilceler, cilt renk tonu düzenleyici ve ölü deri temizleyici yer alıyor. Ben ilk uygulama yaptığımda çok şaşırmıştım. Çünkü cildime kullanıp bir kaç dakika içerisinde aynı vücudunuzda hamamda çıkan kirler gibi kalıntılar çıkmaya başladı. Ölü deri olduğunu düşünüyorum. Bu jeli kullanırken şakağımda geçmeyen bir sivilcem vardı. Büyük olduğundan ve beni rahatsız ettiğinden sürekli elim ona gidiyordu. Üzeri kabuk olmasına rağmen o kabuğu soymakta keyif veriyordu :) Kocaman bir leke haline geldi. Jeli düzenli olarak sabah ve akşam cildime uygulamadım. O aylardır geçmeyen sivilce kuruyup küçülüp yok oldu :)

Jeli kullanırken sadece onarıcı bir krem kullandım. Gerçekten sivilce izim çok kötüydü. Oynadığım içinde sürekli yara hainde duruyordu. Makyaj yaptığımda bile belli oluyordu.Uzunca bir süre cildimde bu leke ve sivilce ile dolaştım.

Miracle Gel uygulamasına başlamadan önce makyaj veya cildiniz bir kalıntı olmaması gerekiyor. En doğru zaman sabah ilk kalktığınızda uygulamanız. Cilde bir miktar jeli sürdükten sonra biraz bekliyorsunuz. Yoğun kıvamı hemen sıvılaşıyor. Cildinizi ovalayarak ölü deriyi temizlemeye başlıyor. Tamamen bölgeyi bu şekilde dairesel hareketlerle temizledikten sonra yüzünüzü yıkayıp günlük kullandığınız krem ile işlemi bitiriyorsunuz. Jeli kullandığım süre içerisinde burun yüzeyinde oluşan siyah noktalar çok az oluyordu. Bir süre ara verdim denemem gereken ürünler olduğu için.

 Şimdi tekrar başladım uygulamaya. Özellikle adet döneminde çıkan sivilceler yüzünden.
Jeli uyguladıktan sonra yüzünüzün temizlendiği hissini yaşıyorsunuz. Bir çok yerde jel ile ilgili olumlu yorumlar okudum. Bu yüzden bu ürünle tanıştığım için memnunum. 
Hassas ve alerjik bir cilt yapım olmasına rağmen herhangi bir reaksiyon yaşamadım. Aksine cildime çok yaradı diyebilirim. 
Miracle Gel almayı düşünenler rahatlıkla satın alabilirler. Kaldıki öyle sorunlu bir sivilcem iyileştiğine göre her türlü cilt sorununa da cevap verebileceğini düşünüyorum.

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder