7 Nisan 2016

Tutku ve Dantel - Suna Uysal

Son zamanlarda Minval Yayınlarına takan biri olarak kadınlara önerim Tutku ve Dantel kitabını okumalarını öneriyorum. içimizde söylemek isteyipte söyleyemediğimiz birçok şeyi böylece ortalığa sermek gerçekten cesaret işi.
Yazarın karakterindeki Sena'yı takdir ettim. Erkekler için söylemek istenilen birçok şeyi dile getirmiş. Bu arada kadın erkek ilişkilerinde ki kölelik kavramının ne olduğu hakkında da detay arayanlar için bu kitap bilgi edinmenize yardımcı olacaktır.
Başlarda tuhaf gelsede sona doğru olan aşkın gerçekliği söz konusu olunca gerçekten kitabı okuduğunuza pişman olmuyorsunuz. Bazı terimleri net üzerinden aratabileceğinizden eminim. 
Tutku ve Dantel bugüne kadar kadın erkek ilişkisine bakmadığınız bir önle bakıyor. Buda mı varmış deyip hayret edeceğiniz bazı şeyler olabilir.

Kitap ince bir kitap ve bir günde kitabı bitirebilirsiniz. Yazarın dili oldukça akıcı. Hatta ben bölümlerin nasıl bittiğini bile farketmedim. 
Aşkın kutsallığını kabul eden kırklı yaşlarında ki bir kadının artık mutluluk için tercih ederek girdiği yolda nasıl gerçek aşkı bulduğunu anlayacaksınız.
Minval Yayınlarına ait bu kitapta tam not aldı benden. Hikayenin gerçekliği de cabası. Aslında aramızda gizli saklı kalmış bazı insanlara dikkat çekiyor. Kitabın bitmesini istemedim ama bitti işte. Çabuk biten akıcı bir dile sahip olan ve merak uyandıran kitapları her zaman sevmişimdir. 
Bloggerlar Paylaşıyor etkinliğimizin sponsorlarından olan Minval Yayınları' na teşekkür ederim. 
Kitabın içeriği hakkında pek bir detay vermediğimi önceki kitap yorumlarımdan görebilirsiniz. Bunda da çok fazla detaya girmeden anlatmaya çalıştım. Fakat bir kadın olarak mutlaka okunması gereken kitaplardan biri.
Kitabı sevdim ve tam notunu verdim :)
Bir başka kitapta görüşmek üzere :)

7 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

AAA! Karakter Sena' mı ?
Hemen okuyacağım. Bu arada annemin adı da Suna :) acaba anam beni mi anlattı Esra?

ilknurundünyası dedi ki...

cesur kadınların kitabı yani:)

Elmas Koçan dedi ki...

Bende en kısa sürede okumayı planlıyorum

Esra Hanedan dedi ki...

:) yok ya o kadar değildir :)

Esra Hanedan dedi ki...

sayılır ama bence içimizde vardır böyle bir kadın ruhu :)

Esra Hanedan dedi ki...

bencede okumalısın canım hemen bitiyor zaten :9

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Okuyunca yok yok ben değilim isim benzerliği diyeceksin :)

Yorum Gönder