14 Nisan 2016

Şapkanın Yeni Hali Pozze Şapka

Geçen haftadan bu yana özellikle internet alışverişi yaptığım sitelerden birine yer vermek istiyorum ama mümkün olmadı. Neyse ki bugün fırsat buldum.
Yaz gelmeye başladığına göre şapkalar hepimizin favori aksesuarı haline gelecek demektir. Kadın erkek herkesin son yıllarda şapkalara ilgisinin arttığını hepimiz biliyoruz.
Yine böyle kendime şapka ararken bir siteye denk geldim ve bunu sizinle mutlaka paylaşmam gerektiğini düşündüm.
Pozze şapkaları, şapkada kalitenin tek adresi olduğunu belirterek yıllardır şapka imalatı yapan bir firma. Siteye baktığınızda özellikle erkek şapka modellerinin dikkatinizi çekeceğinden eminim. Fakat Pozze şapka kadın ve çocuk şapkalarıyla da bu yaz herkesin tercihi haline geleceğinden eminim.
Seçtiğim model bir erkek şapkası ama ben şapkada öyle erkek kadın diye ayırt edenlerden değilim. Bana modellik yapacak zatı muhteremde şehir dışında olduğundan sadece görsel olarak sizlere sunmak istedim.

Şapkanın kalitesine gelince; 
Bir kere terletmeyeceğinden eminim. Yaz modellerinden biri olan bu şapka keten kumaş kullanılarak üretilmiş. Yanlarda saçların ve saç derisinin hava alması için delikli bir kumaş tercih edilmiş. Bu sayede ne terleme olacaktır ne de uzun süre kullanımda saçların havasız kalması söz konusu olacaktır.
Kargo iki gün içerisinde elinizde oluyor. Renk ve çeşit bakımından oldukça zengin olan Pozze Şapka ayrıca birçok firmanın da şapka üretimini yapmakta.
Çeşit bakımından çok zengin oluşu kışa girerken yine bir alışveriş yapmak zorunda olduğumun işareti :) 
Pozze Şapka hem satış öncesinde hem de satış sonrasında müşterileri ile birebir ilgilenerek sizlere değer veriyor. Birçok referansını da sunuyor. İnternet üzerinden satışı olduğu gibi ayrıca İstanbul Fatih semtinde bulunan mağazası ile de birebir alışveriş yapmanızı sağlıyor. 
Şapka kültürü bizim yurdumuzda çok fazla yoktur fakat şapka severler için Pozze markalı şapkalar gerçekten vazgeçilmez olacaktır. 

Pozze şapka, Emir Şapkalarının tescilli markasıdır ve müşterilerine gerçekten değer veriyorlar. Toptan satış ile de şapkaları satışa sunmanızı sağlıyorlar. Bu fırsatları kaçırmamak için Pozze Şapka internet sayfasını ziyaret etmenizi öneririm.

Şapkasız dışarı çıkmam dienler için ilk ve tek adres Pozze Şapka olmalı. İnternet üzerinden yaptığım bu alışverişte ben çok memnun kaldım. Şapkaların kalitelerinden gerçekten sizde memnun kalacaksınız. Sevdiklerinize şapka armağan ederek onları sevindirebilirsiniz de.
Hadi bakalım alışveriş çılgınları mutlaka şapka hediye etmek istediğiniz birileri vardır :)

2 yorum:

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

bayıldım tasarımına. hemen bakıyorum siteye. güle güle kullan

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder