20 Nisan 2016

Mac 3' lü Allık Seti

Allık seçimi yapmak ne kadar zor geliyor bana bir bilseniz. Özellikle istediğim tonu elde etmek için renkleri karıştırdığım oluyor. Gün boyu kullandığım makyajda makyajı tazelemeyi sevmiyorum. Sanki üst üst tazeleme yapınca yüzümde kalın bir tabaka oluyormuş gibi geliyor. Bu yüzden yaptığım makyajı tamamıyla bitirip yanıma sadece rujumu alıyorum  :)

Daha önce yine blogumda ürünlerinden bahsettiğim Minanna Kozmetik rujunun dışında birde MAc 3'lü allık setinden bahsetmek istiyorum. Tonlar tam benlik. Ben makyajımda pembe tonlarda allık kullanmıyorum. Genel olarak toprak ve şeftali tonları benim daha çok hoşuma gidiyor. Durum böyle olunca Minanna Kozmetik Mac 3'lü allık seti imdadıma yetişti :)
Önceden Avondan aldığım bronz top allık kullanıyordum. Onun yapısı da bir o kadar güzel. Fakat son dönemde kullandığım Mac 3 'lü allık setim ondan da güzel çıktı.
Gün boyu makyajda tazeleme ihtiyacı duymadan allığın kalıcılığı uzun süre bu allığı kullanmamı sağlayacak :) Bunun yanı sıra yapısı çok hoşuma gitti. Aslında tahmin etmiyordum. Ayrıca ben öyle kolay kolay makyaj malzemesi değiştiren biri değilim. Değişiklik yaptığımda da günlerce o ürünü deniyorum. 

Mac 3 'lü allık seti içerisinde yer alan bu toprak tonlar benim makyajımda en sık kullandığım tonlar. Renk seçenekleri için Minanna Kozmetik sayfasına bakabilirsiniz. Daha öncede makyaj malzemeleri için sizlere Minanna' dan bahsetmiştim. Çeşit olarak oldukça fazla ürün var. Fiyatlar çok uygun ve hızlı kargo yaptıkları için de tercih edeceğiniz alışveriş sitelerinden biri. 
Yumuşak yapısı ve kalıcılığı ile şimdilik benim allık favorim Mac 3'lü allık seti. Bakalım ilerleyen dönemlerde bundan da vazgeçecekmiyim :)

Bu yazı da yer alan yorum ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna  aittir.

4 yorum:

Beautyby syln dedi ki...

Canım ürünün orjinal olmadığının farkındasın dimi? Pazarlarda satılıyor bu allıklar genelde

Esra Hanedan dedi ki...

yooo ürünün replika ürün olduğunu daha önceki Minanna kozmetik yazımda bahsetmiştim. replika ürünlerinin aynı fabrikadan çıktığını da biliyor olmalısınız. pazar ürünleriyle bu ürünlerin arasında da oldukça fark var ve bunu daha öncede deneyimledim.

Beautyby syln dedi ki...

Pazarda birebir aynılarını görüyorum aynı fabrikadan çıktıklarını pek sanmıyorum neden aynı fabrikada replika üretilsin mac gibi bi marka hemde

Esra Hanedan dedi ki...

Birebir kozmetiğin içinde olab biri olarak söylüyorum ben bunu.koskoca mac markasıda bilmiyormu ürünlerinin nerede satıldığını madem aynı fabrikadan çıkmıyor diyorsan bu yasal bişeydir tepelerine çökmesi gerek ve bugüne kadar hiçbir markada buna tenezzül etmemiştir ve tüm ünlü markalarda aynı stratejiyi uygular. Ben sadece tüketici değilim bunları bilen biriyim maalesefki.

Yorum Gönder