18 Nisan 2016

İbatech' ten Kırık Şemsiye Geçti

Geçtiğimiz hafta içi başlayan İbatech Fuarına iki gün katıldım. Son derece muhteşem lezzetler ve görsel olarakta harika sunumlar vardı. Gitmeyenler için özellikle çok şey kaçırdınız diyebilirim. Gıda sektörü öyle bir sektörki hergün gelişiyor ve her günde farklı şeyler ortaya çıkıyor.
Aslında gıda sektörüne ben çok uzağım. Eski bir kozmetikçi olarak gıdaya adım atmak benim için yeni bir heyecan. Bildiğiniz işin damağa hitap etmesini sağlamak son derece keyifli. Oldum olası mutfağa ilgim hep vardı ama kıyısından köşesindendi herşey. Ev usulü diyelim biz buna :)

Fuara girer girmez hemen girdiğimde belli oluyor hani. Bir sürü standı gezip elinde telefonla fotoğraf çeken ben mutlaka her gittiğim stanttada gülecek bişey buldum.
2 yıl arayla düzenlenen İbatech fuarı günümüz pastalarındaki eşsiz sunumları birebir görme imkanı sunuyor. Dikkatimi çeken şey ise bu yapılan küçük kurabiyelerin yerini devasa gösterişli pastalar almış. Pastacılıkta kullanılan malzemelerin de sunumları vardı. özellikle şeflerin bol olduğu bu fuar bu sektörle ilgilenen arkadaşlar için kaçırılmayacak fırsatlardan biri. Her stantta bir şef ile karşılaşıyorsunuz. Açıkçası ben böle anlatırken bile geçen iki günümü tekrar yaşıyor gibiyim. Hiç bitmesin istedim..

Fuarlar hep hoşuma gitmiştir. Sizler için bol bol fotoğraf çektim. Harika görseller buldum. Pastaların yanı sıra daha bir çok çeşidi bulabiliyorsunuz. En iyisimi ben sizi görsellerle başbaşa bırakayım :)























Her yer tatlı her er kalori :) Günün sonu yorgunluk çöker :)


Bu yazıdaki görseller ve yorum Kırık Şemsiye Bloguna aittir. İzinsiz kullanılamaz ve yayınlanamaz.



2 yorum:

D. Soygul dedi ki...

Pek istah açici resimler :) resimlerin üzerine blog adini yazma fikrini sevdim. Firsatçilara karsi iyi çözüm.

Fincan Teyze dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem...

Yorum Gönder