14 Nisan 2016

Google Uyuyormusun? Şu Hırsızlara Dur Desen

Son iki haftadır emek hırsızları ile uğraşmaktan birçok yazar arkadaşımın yazılarını okuyamaz oldum. Çünkü emek hırsızları bu ara iş başında. Çoğu yazımızı çalarak sanki kendi yazısıymış gibi açtığı bir blogta ya da internet sayfasında yayınlıyor. Hatta ve hatta şikayet edin bu siteyi diyerek yazdığım postu bile otomatik olarak paylaşım yapıyor.
Ben bu konuyla ilgili defalarca davalık oldum ve yine davacı olmaya hazırlanıyorum. Bilişim suçu olarak geçen bu suçlarda para cezası söz konusu. 
Çalınan birçok yazınızı Google' a şikayet etsenizde ben iki haftadır gün aşırı şikayet etmeme rağmen maalesef Google bu konuda geri dönüş yapmıyor. Biz sitemizde herhangi birşey paylaştığımızda tepemize çöken Google uyuyormusun? Bu kadar insanın emeği çalınarak haksız kazanç elde etme amacıyla yapılan bu hırsızlığa ne zaman dur diyeceksin merak ediyorum.
Birçok blog yazarı arkadaşımın izinsiz yazıları çalınarak yayın yapılıyor. Buna Google dur desen hiç fena olmaz. Biz bloggerlar o kadar emek vererek oluşturduğumuz bloglarımızdan çalınan yazılarımızı orda burda görmek için yazmıyoruz. 
Google efendi uyanda bizlerin sesini de duy. Emeklerimiz çalınıyor. Defalarca şikayette bulunmamamıza rağmen neden hala o siteleri kapatmadığını merak ediyorum. Daha ne kadar kanıt toplayıp linklerini atmak zorundayız. Şuna bir el at ve bizde rahat edelim. aksi takdirde Google' la bile davalık olacağım.
Bizim emeklerimiz çalan siteler ise bir de kendi yazılarıymış gibi bizleri dava edeceğini söylüyor. Bu kadar beyinsizlik bu ülkeye fazla. Bu yüzden sizlerden ricam lütfen aşağıda paylaştığım görseldeki siteleri sizlerinde şikayet etmesi. Yoksa gerçekten hevesim kaçar oldu blog yazmaktan.
Bu post tarafıma ait bir posttur. Tüm hakları Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

13 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Emek hırsızlarını hemen şikayet ediyorum :(

tokideki ses dedi ki...

Canım şimdi bu siteler girip, bende şikayet edeceğim. Google bu sitelere bir dur demezse sanırım. Tüm bloggerin yazıları çalınacağa benziyor :(

D. Soygul dedi ki...

Google iletisim ve yardim konusunda çok zayif maalesef. Nereye sikayet ediyoruz bunlari canim ben de edeyim.

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Canım, buradaki en önemli sorunlardan biri, hırsızların bir şekilde mutlaka içeriği kopyalayabilmeleri. Zaten com uzantılı olarak açılanların bir çoğu da bu işin uzmanları tarafından yapılması. Ayrıca google sadece bir arama motoru olduğundan, com uzantılı word press veya html kodları ile yazılan siteleri kapatabilme şansı yok, Blogspot olanları kapatabilir belki. Bu siteleri googla değil, mahkeme yolu ile yada servis sağlayıcısı sayesinde kapatmak lazım.

blogyazari dedi ki...

Hanımlar vereceğim adresten kopya içerik şikayet edebilirsiniz. Google bu şikayetleri ciddiyetle değerlendiriyor. Kopya içerik yayınlayan sitelere iletişim yoluyla ihtar çekin. Bunun suç olduğunu bildirin. İletişime geçerken de hangi sayfada kopya içerik yayınladıklarını belirtin. Bu vesileyle blog teması düzenleme,grafik çalışması gibi işleriniz olursa lütfen bana ulaşın. Çok cüzi ücretlerle çalışıyorum. İyi günler dilerim. Adres: https://www.google.com/webmasters/tools/spamreportform?hl=tr

Beğendim Paylaştım dedi ki...

Malesef talihsiz günler yaşıyoruz canım.Bloguma 3 gündür içerik giremiyorum.Rss den girdiğimiz içerikler otamatik bir sistemle direk o sitelere gidip yayına giriyor.
Rss yi kapatmak belki çözüm ama ozamanda google bir gariplik olarak görüp sitemizi olumsuz etkiliyormuş.2 gün once google sikayet formuna calınan linklerimi rapor ettim.Dün gece bana mail geldi.Mailin bir kısmını aynen buraya kopiliyorum.''
Dijital Binyıl Telif Hakkı uyarınca, hak ihlali bildiriminizle ilgili işlemlerimizi tamamladık. Aşağıdaki URL'ler birkaç saat içinde Google’ın arama sonuçlarından kaldırılacaktır:'' Google bu konuda çalışma yapıyor evet buda ispatı ama arama sonuçlarından kaldırmak o siteden o yazıları kaldırmak anlamınamı geliyor bunu bilmiyorum ve bekliyorum.

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :/

Esra Hanedan dedi ki...

maalesefki öyle blogtan soğutuyorlar :(

Esra Hanedan dedi ki...

ah bir bilsem :(

Esra Hanedan dedi ki...

mahkeme yolları gözüktü bana :(

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler bilgilendirme için :/

Esra Hanedan dedi ki...

hakkımızda hayırlısı Google uyumasa iyi eder :(

Fincan Teyze dedi ki...

Ben de defalarca şikayette bulundum ama nafile... Belki de daha örgütlü hareket etmeliyiz. Daha örgütlü bir çalışma yapılırsa ben de üzerime düşeni zevkle yaparım. Sevgiler

Yorum Gönder