11 Nisan 2016

Excel Paris 508 Mat Ruj

Mat rujları hepimiz severiz. Son zamanlarda bir çok markanın mat rujunu tercih eden ben için en ideal ve kullanmaktan memnun kaldığım Excel Paris Mat Rujdan bahsetmek istedim. 
Minanna Kozmetik aracılığı ile tanıştığım bu Excel Paris Rujlar, mat görünümlü ve uzun süre rujun kalmasını isteyen bayanlar için tercih edebilecekleri bir ruj. Seride bir çok renk seçeneği ile bayanların gözdesi olan Exce Paris rujlar makyaj çantanızda taşımaktan memnun kalacağınız ürünlerden sadece bir tanesi.

Minanna Kozmetik, bir çok marka ve marka ürünleriyle uygun fiyatta makyaj malzemesi alabileceğiniz bir yer. özellikle internet üzerinden alışveriş yapmayı sevenler için ideal. Ben hediye etme amacıyla da Minanna Kozmetik tercih edenlerdenim.
Minanna Kozmetik ürünleri arasında bir çok çeşit var. Fiyat uygun olunca ve hızlı kargo servisi ile de uzun süre alışveriş yaptığım internet alışveriş sitelerinden biri olacak. Kolay kolay marka değiştirmeyen ben için Minanna Kozmetik şuanda favorim :) Alışveriş yaparken birebir ilgilenilmesi de hoşunuza gideceğini umuyorum.
Gelelim tekrar Excel Paris mat rujuna :)

Gün boyu rujunuz bozulmadan ve ruju tazelemeden günü bitirmek isteyenler için bu mat rujlar vazgeçilmez olabilir. ben makyajımı tamamladıktan sonra gün içinde tekrar tazelemek istemiyorum ve rujumunda kalmasını istiyorum. Kaldı ki sürekli dudaklarınız ile oynuyorsanız rujunuz zaten kalmaz. Hatta benim normal kullandığım rujlarım bir saatten uzun süre kalmaz dudaklarımda. Excel Paris markasıyla tanıştığımdan beri böyle bir sorunum kalmadı. 
Mat rujları oldum olası sevmişimdir. Gün içinde tazeleme ihtiyacı duymadan sanki yeni sürülmüş gibi bir etkisi var. Hatta kahve delisi olan ben için fincanımın kenarına dudak izi çıkmıyor. Excel Paris mat rujlarda günlük hayatta kullanacağınız renklerde mevcut. Özellikle açık tonları tercih edenler rujun biraz daha fazla kalmasını isterler. Excel Paris ile bu soruna da cevap bulmuş olacaksın.
Benim renklerim genel olarak kırmızı ve koyu tonları olduğundan elimdeki rengimde her zaman kullandığım renklerden biri.
Gün içinde rujumu tazelemiyorum. Sabah nasıl sürdüysem öyle kalıyor. Kahve içtiğimde dudak izleri çıkmıyor. En önemli o yağlı hissi hiçbir zaman hissetmiyorum. Bunun yanı sıra sigara kullandığım için sigaramda da ruj izi çıkmıyor. 24 saat etki uyarısı ilk kez bir ruj için geçerli :)
Minanna Kozmetik ürünlerine baktığınızda birçok çeşidi bir arada gördüğünüzde şaşırabilirsiniz. Alışveriş yaparken onuda alayım bunu da alayım havasında olacaksınız :)
Benim alışverişimde aldığım diğer ürünlerimi de deneyerek sizlerle bir an önce paylaşmak istiyorum :)
Minanna Kozmetik diğer ürünlerine bakmak için sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz. Bence Minanna Kozmetik' in bize sunduğu fırsatları kaçırmamanızı öneririm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder