27 Nisan 2016

Bloggerlar Paylaşıyor 1.yılı Kutlaması Sponsorları- Diğer Sponsorlar

Bloggerlar Paylaşıyor sitemizin 1. yılı kutlamasındaki son sponsor yazımız ile karşınıza çıktık. uzun süredir içimden yazı yazmak gelmiyor bloga bu yüzden biraz geç kalınmış biri yazı...
Sanırım psikolojik olarak kendim yorgun olduğumdan yazıda giresim yok :) Neyseki bu hafta biraz daha sakin bir şekilde geçecek gibi :)
1. yılı kutlaması sponsorlarımızdan çoğunu anlattım sizlere bu yazımda da kalan diğer sponsorlardan bahsedeceğim;
Fabooks yetişkinler için boyama kitaplarının yanı sıra bu ajandayla gönlümde taht kurdu :) 5 yıl boyunca doldurabileceğim bu ajanda çantamın içinde benimle beraber geziyor : Teşekkürler Fabooks :)

Tabloda.com daha öncesinde sizlerle bu site hakkında paylaşımda bulunmuştum. Seçtiğimiz bu güzel tabloları bize göndererek bizleri etkinliğimizde yalnız bırakmadı. Teşekkürler Tabloda.com :)


Çeyize bir çeyizlik daha katıldı diyebilirim. Lav Türkiye her zamanki jestini yaparak yazı hatırlatan kahvaltılık serisi ile aramızdaydı. Teşekkürler LAV :)

Ramazan Şimşek kitapları ile yeni tanışıyorum. Çocuğu olanlar için yol gösterici olan bu kitaplardan Ramazan Şimşek bizlere imzalı olarak göndermiş. Teşekkürler Ramazan Şimşek :)

Minval Yayınlarına bu ara taktığımı söylemiştim. Tutku ve Dantel kitabını daha önce okuyup paylaştım ve etkinliğimizin sponsorlarından biri de Minval Yayınlarıydı. Teşekkürler Minval Yayınları :)

Tüm sponsor firmalarımıza tekrar teşekkürler. Deneyimlerimi en kısa sürede paylaşmaya çalışacağım :)

Bu yazıda görseller ve yorum Kırık Şemsiye Bloguna aittir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder