4 Nisan 2016

Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılı Kutlaması Sponsorları - Koku ve Parfüm

Ah bu kokular hep zaafım oldu benim.. Heleki son dönemde iyice düşer oldum koku peşine. Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılı kutlamamızda da özellikle merak ettiğim Ziyba markası bizimleydi. Odak Parfümeri' ye ait olan bu kokuların hepsi birbirinden güzel fakat ben genellikle fresh koku tercih edenlerden olduğum için yeşil renkli çeşidini tercih ettim :) Kokusunu denedim uzun süre tenimde kalıyor olması da bu parfümü tercih etmem için en ideal seçim oldu :) Teşekkürler Odak Parfümeri...

Oda kokularını hepimiz severiz. Ben odamda özellikle kokuların olmasından acayip memnunum. Hatta ve hatta bir dönem yastığıma parfüm sıkıp ancak öyle uyuyabiliyordum. Sahi İstanbul bu takıntıma çok hoş bir çözüm bulmuş. koku topu olarak tercih edilen bu ürünü isterseniz dolabınızın içerisine isterseniz odaya yerleştirebiliyorsunuz. Bu sayede odanız ve eşyalarınız sizin tercih ettiğiniz gibi kokuyor. Sahi İstanbul ıhlamur kokusu hem dinlendirici hem de odada hafif bir bahar esintisi yarattı :) Teşekkürle Sahi İstanbul...

Geçmişten bugüne kadar herkesin evinde bulunan Selin Kolonyalarının şıklığına bakar mısınız? Bu kolonya kutusu benim acayip hoşuma gitti ve öylece kullanmadan kaldırdım :) Hediye amaçlı sevdiklerinize ya da ev ziyaretine giderken yeni ev hediyesi olarak bu şık kutuyu götürebilirsiniz gibime geldi :) Teşekkürler Selin Kolonyaları...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder