3 Nisan 2016

Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılı Kutlaması Sponsorları - Cilt Bakım

Nerdeyse sonlara geldik :) Bu yazımda da Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılı kutlaması sponsorlarımızdan cilt bakım ürünlerine yer vereceğim.
Öncelikle Burock markasından başlamak istiyorum. Son dönemde kullandığım leke kremi acayip hoşuma gitti. Cildime yarayabilen tek krem olduğunu söyleyebilirim. Sponsor firmamız olan Burock Göz Çevresi Kremi ve gündüz kremleri ile aramızdaydı. Ben diğer leke kremini kullandığımdan tercihim yaşlanma karşıtı göz çevresi kreminden yana kullandım. İlk fırsatta başlayacağım kullanmaya. Malum yaş gidiyor ve artık bakıma daha çok zaman ayırmam gerekiyor :) Teşekkürler Burock...

Bebak hepimizin severek kullandığı markalardan biri. Özellikle Acı Badem sütünü çok sık kullanıyorum. Makyaj altına nemlendirici olarak tercih ediyorum. Çünkü cildime yarayan diğer ürünlerden biri de Bebak :) Hazır yaz geliyor ve bronzlaşmak için krem arayışlarına girmişken bu yıl tercihim Bebak' tan yana olacak :) Hoş güneş alerjim var bu nasıl olacaksa :) Teşekkürler Bebak ...

Dermokil maskelerini sürekli kullanan biri olarak bu seriyi de kullanıma aldım. Bakalım sonuçlar neler olacak. Zaten Dermokil maskelerini de sevmeyen yok. Kilden gelen güzelliğin keyfini yaşayabiliyoruz :) Teşekkürler Dermokil..

Etkinliğimizde sponsor olan cilt bakım grubu markalarımıza da tekrar teşekkürler: En kısa sürede deneyimleyip yorumlayacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder