1 Nisan 2016

Bloggerlar Paylaşıyor 1. Yılı Kutlaması Sponsorları - Saç Bakım

Bu hafta sponsorlarımızı bitirmeye çalışıyorum ama o kadar çok sponsorlarımız vardı ki bitmiyor bir türlü :)
Bugünde Saç bakım sponsorlarımızdan bahsedeceğim;
Revox markası hemen hepimizin tercih edip kullandığı ürünler arasında. Özellikle saç dökülmesi önleyici şampuanını denediğim de çok memnun kalmıştım. Çok sık saçlarım döküldüğünden şampuanı denemeye başladığım ilk 3 günde acayip bir fark yaratmıştı. Etkinliğimizde bize sponsor olan Revox, bu seferde serumunu deneyeceğim.Saçlarıma oldukça çok işlem yapıyorum. Fön ve maşa benim vazgeçilmezim olduğundan çabuk yıpranıyor. Teşekkürler Revox..



HC Hair Care şampuan ve saç kremini ilk kez deneyeceğim. aslında uzun süredir herkeste görüyorum ve merakta etmiştim. Umarım kullandığım diğer markalar gibi bundan da memnun kalırım. Teşekkürler HC Hair Care...


1 yorum:

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

şu an revox dan çok memnunum. sırada hc leri deneme var

Yorum Gönder