6 Nisan 2016

Argan Cure Parafinli Pedikür Seti

Manikür ve pedikürü evinde yapmak isteyenler için son dönemlerde oldukça kolaylık sağlayan ürünler çıktı. İsteyen evde isteyense gittiği salonda rahatlıkla uygulama yaptırıp yapabilir. Ben genelde her işimi kendim yaptığım için pedikür işlemimide evde kendim yapıyorum.
Bu yıl yaptığım blogger etkinliğimde sponsor olan firmalarımdan biri de Argan Cure markasıydı. Aslında susuz manikür ve pedikür işlemleri için en sağlıklı yöntemlerden biri. Çünkü tırnak etlerini kesmek yerine iterek işlem yapıyorsunuz. Benim ayaklarım çok sorunlu ayaklar olmadığından genel olarak itme işlemi yapıp pedikürümü tamamlıyorum.
Argan Cure, özellikle parafin ve keratin içeriği ile tırnakların beslenmesinde etkili. Markanın diğer ürünlerini de şuanda deneme çabasındayım :)
Argan Care pedikür setinin içerisinde ;
1 adet havlu
1 adet törpü
2 adet parafinli ve keratinli ayak patiği
1 adet itme çubuğu buluyor.

Uygulamaya öncelikle hafif tırnak etlerinizi itiyorsunuz. Hafif tırnaklarınıza şekil vermek için törpü işlemi yapıyorsunuz.Daha sonra patikleri ayaklarınıza geçirip 15 dakika bekletiyorsunuz. Patiklerin içerisinde yer alan parafin ve keratin tırnak etlerinin yumuşamasını sağlıyor. Ayrıca çatlak topukların tedavisini sağlıyor. 

Ben uygulamayı yaparken topuğumu törpülemedim. Çünkü çok fazla sert ve çatlak topuklara sahip değilim. Törpü işlemi yaparak daha da sertleşmeye sebep olmak istemiyorum. Tabi topuk törpüleme işlemimi pedikür yaparken değil genelde farklı bir markanın pille çalışan ürününü kullanarak hafif bir şekilde yapıyorum. Bu arada ben pedikür patiklerini ayağıma geçirdikten sonra ekstra patik çoraplarımı ayağıma geçirdim. Isı ile daha fazla ürünün aktifleşeceğini düşündüm. Sonuç daha iyi oldu :)

Argan Cure pedikür setini uyguladıktan sonra ayaklarımda bir kaç gün süren yumuşama oldu. Tabiki günlük olarak bakım sonrası kremler uygulanıyor olsa yumuşaklık daha uzun süre kalabilir. Bu yüzden siz uygulama yaptıktan sonra mutlaka devam kremlerini kullanmaya özen gösterin.
Argan Cure pedikür seti için şimdilik memnun kaldım. Bir sonraki uygulama da yine ilk kez uyguladığım gibi etki bırakır mı bilmiyorum :)
Özellikle bu tarz pedikür uygulamalarını çok fazla pedikür uygulaması yaptırmak istemeyenlere önerebilirim.
Ayrıca eğer pedikür uygulamasını kuaför ya da güzellik merkezinde yaptırıyorsanız daha hijyen işlemler için bu tarz ürünleri tercih edebilirsiniz.

3 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Çok güzel ve pratik bir ürün.

Lerzan Kara dedi ki...

pratik bir ürüne benziyor denemek lazım

Esra Hanedan dedi ki...

evet canım pratik ve evde rahatlıkla uygulanabiliyor :)

Yorum Gönder