15 Nisan 2016

Adsız Yorumlara Taktım Kafayı

Blog yazmak harika birşey benim için. Bazen kızıp söylensem de deneyimlerimi rahatlıkla paylaştığım bir yer. Kendi deneyimlerii paylaştığım ve içim döktüğüm blogumda tabiki sizlerden yorum almak yeni fikirler edinmek her blog yazarının tercih ettiği şeylerden biri. 
Sıkılmadan ve bıkmadan blogumla geçirdiğim zamanlar beni dinlendiriyor. Son zamanlarda özellikle blogumda adsız gelen yorumları yayınlamama kararı aldım. Yorumlar olumlu ya da olumsuz hiç bir şekilde farketmez benim için. Yayınlamaya özen gösteriyorum fakat bu adsız yorumlar artık blogumda yer almayacak. Sevmiyorum adsız yapılan yorumları.

Sizlerden ricam bundan sonra yorum yaparken adsız olarak yorum yapmamanız. Eğer adsız yorum yapacaksanız kusura bakmayın denetlemeye düştüğünde soru dahi sormuş olsanız yayınlamayacağım. madem yorum yapabiliyorsunuz kullandığınız hesabınız ile yorum yapmanız en doğrusu.
Uzun süredir blog yazarlığı yapan ben için bundan sonra adsız yorumlar hükümsüzdür :) Yayınlamayacağım ve cevapta vermeyeceğim. Yorumlarınızın yayınlanmasını istiyorsanız sosyal medya hesabınız ile yaptığınız yorumlar yayınlanacak. 
Adsız yorumlara takan biri olarak özellikle bunu rica ediyorum. Bloglara yorum yazmak ve sorduğu sorulara cevap almak isteyenler lütfen bir zahmet giriş yaparak yorum bırakırsa memnun olurum.
Her türlü yoruma açık olduğumu ve isimli olarak yorum yapan herkesin yorumunu yayınlıyorum. Bu konuda eleştiriye açık bir insanım. Hoşunuza gitmeyen bir içerik olsa mutlaka isminiz ile yorum yapın.
Bu hassasiyetime sizlerinde dikkat edeceğini düşünüyorum :) Seviyorum hepinizi :)

Bu post Kırık Şemsiye Bloguna aittir. Görsel web üzerinden alınmıştır.

6 yorum:

audrey dedi ki...

ben kapatmıştım sanırım adsız yorumlara en iyisi.

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

bende hoşlanmıyorum adsız yorumlardan haklısın

evde yazar dedi ki...

Adlı ya da adsız, ama aşağıya çekme amaçlı yorumlar yok mu, işte onlar beni çok daha fazla üzüyor. İnsanlar moral bozmaya ne kadar istekli oldular değil mi, ne acı...

Esra Hanedan dedi ki...

bende yapmak zorunda kalacağım bunu :/

Esra Hanedan dedi ki...

sinir bozucu oluyor :)

Esra Hanedan dedi ki...

onlara kafa yormuyorum artık günde birçok yorum geliyor öyle reklamın iyisi kötüsü olmaz. kötü yorum da yapsa demekki dikkatini çekmeyi başarmışım diyorum :)

Yorum Gönder