22 Mart 2016

Sinoz Mavi Anemon Çiçeği Kremi

Son zamanlarda kullandığım nemlendiricilerimden biride Sinoz Mavi Anemon Çiçeği Kremi oldu. Başlangıçta ilk üç gün gayet hoşuma gitti. Dokusu gerçekten yumuşak ve emilim çok güzeldi. Hatta cildime aradığım en iyi krem şeklinde yorumlayabilirdim. Fakat ilk üç günden sonra cildime kullanıp bir kaç dakika bekledikten sonra hafif cildime elimi sürdüğümde sanki kir çıkıyormuş gibi krem cildimden çıkmaya başladı.

Hassas ve alerjik bir cilt sahibi olduğumdan herşey cildime uyum sağlayamıyor. Bir kaç gün daha böyle kullandıktan sonra maalesef ki kremi bırakmak zorunda kaldım. Başlangıçta ki o başarılı etki sonradan yerini istemediğim bir duruma bırakınca farklı bir kreme başlamak zorunda kaldım.
Sinoz Mavi Anemon Çiçeği kremimi de evde kızlar vermek zorunda kaldım ve onlarında tepkisini almak istedim. Onların tepkisi gayet olumluydu. Kremi cildin emmesi gayet iyiydi ve istedikleri sonucu verdi. Ben yine kalakaldım :) Bu cildimle ne yapacağım bilmiyorum.
Ben krem kullanırken cildimden kir şeklinde çıkmasını istemiyorum. Özellikle cildimi temizledikten sonra krem uygulaması yapıyorum ki etkiyi daha çabuk anlayabileyim.
Sinoz Mavi Anemon Çiçeği Kremi ambalajı gerçekten çok hoş. Hatta kızlara bittikten sonra atmayın dedim :) Kırılan top allık kutumda bulunan top allıklarımı koyacağım :)
Krem ambalaj olarak çok hoş. Gramaj olarak bir aylık kullanım sağlamanıza yardımcı oluyor. Minik kırışıklıklar için ideal olabileceğini düşünüyorum .Kendim tamamını kullanamamış olsamda evde kullananlarımız memnun kaldım :)
Bu arada yeni leke kremime bayıldım en kısa sürede iyice kullanıp yayınlamaya çalışacağım :)

2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Sinoz'un ambalajları çok şık :) Keşke cildine iyi gelseydi tadından yenmezdi :(

audrey dedi ki...

ben de bugün leke kremini yazdım Esracım belki de aradığın nemlendirici krem odur :-))

Yorum Gönder