14 Mart 2016

Kadınlar Günü Bize Böyle Güzel- Biricitinyeri Yasemin ile #birmucizedirkadinolmak

Bu ay her yerde olduğu gibi Kadınlar Günü kutlamaları devam ediyor :) Sevgili Biricitinyeri Yasemin blogger dostum yine güzel bir etkinliğe imza attı. Kadınları mucize olarak adlandırıp bizleri ağırladı. 
Telaşlı bir gün başladı etkinliğimizde. Etkinlik mekanımız Taksim Konak Otel oldu. Konak otel gerçekten güzel ağırlaması ile bizlere ayırdığı Bergama salonunda doya doya vakit geçirmemizi sağladı.

hem eski tanıdıklar hem de yeni tanıdıklarımız hep birlikteydik. Güzel dostluklar edinmemizi sağlayan bu etkinliğimizde keyif yine ilk sıradaydı :)
Herşeyin kusursuz ve güzel olması gerekiyordu. Yasemin yine harika hazırlanıp bizleri güzel armağanlarla yolları evlerimize.

Adım bayan dudak olarak çıkacak :) kimin elinde makine görsem anında dudaklarımı uzatıyorum :) 
Yaseminle nerdeyse 3 yıllık bir blogger dostluğumuz var. Onunla vakit geçirmekten keyif alabiliyorum. Ayrıca blogger camiasından ilk tanıdığım insanlar arasında yer alıyor kendisi. Aman nazar değmesin ve dostluğumuz baki kalsın İnşallah. Herkese kendisine böyle bir dost edinmesini de tavsiye ediyorum.

#birmucizedirkadinolmak hashtagli Kadınlar Günü kutlamamızda yeni tanıştığım arkadaşlarımla da birlikte olmaktan gerçekten keyif aldım. Şehir dışından gelen arkadaşlarımızda vardı.
Ben yine kuduruk ben yine enerjik :) Gerçekten çok eğlendik ve bu etkinliklerimizin bu kadar eğlenceli geçmesinin sebebi de katılan blogger arkadaşlarımızla elektriğimizin tutması :) yaramazlık yapmada üstüme yok. Gün boyu selfie çubuğuyla neler yaptım neler :)

Etkinliğimize ait detaylı görselleri ve videoları sosyal medyadan #birmucizedirkadinolmak ve #yaseminkokuluevent hashtagleri ile bulabilirsiniz.


Bu arada Gurme çocuğu unutmamak gerek. En minik gurmecilerden. Yeni tanıştık ve birbirimizi sevdik :))

İnstagram üzerinden @gurmecocuk olarak neler yaptığına bakabilirsiniz :)
Sevgili dostum Biritinyeri Yasemine' e bu yılki Kadınlar Günü kutlaması için çok teşekkür ederim. Bizlere bu günü gerçekten emek verip hazırlandığı ve güzellikleri sunduğu için.
Bir sonraki postlarımda aramızda olan firmalarımızı paylaşacağım.
Tekrar hem Yasemin' e hemde bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımıza sonsuz teşekkürler :)

NOT: Kadın olmanın önemini bizlere yansıtan Yasemincim hazırladığın bu organizasyonda beni de eklemiş olman mutlu etti. Ayrıca tekrar tekrar teşekkür ederim. iyiki varsın :)


5 yorum:

lerzankara dedi ki...

ellerine sağlık Yaseminciğimin
herşey kusursuz gözüküyor
sevgiler

İlke Ataş dedi ki...

Gurmecocuk ay çok merak ettim 👍 Fotoğraflarda gene çok güzelsiniz sevgiler

Sosyalannem dedi ki...

İyi ki beraberdik,Yasemin sağ olsun yine güzel bir davet hazırlamıştı bize emeklerine sağlık... Sana uyup bende yaramaz oldum farkındaysan :) Kocaman öpüyorum...

Sena Dursun dedi ki...

Çok keyifli vakit geçirdim sayenizde, teşekkürler :)

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

Çok keyifli bir gündü gerçekten senin enerjini de hiç unutmayacağım hep böyle enerjik ol emi ;)!

Yorum Gönder