24 Mart 2016

Herbalife Thermo Complete Deneyimi

Yaz geliyor ya hepinizi bir zayıflama bir şekillenme telaşı sardı biliyorum. Kiminiz bitki çaylarına kiminiz de ek gıdalarla birşeyler yapmaya çalışıyorsunuz. Son 15 gündür kullanmaya başladığım Herbalife Thermo Complete hapını sizinle paylaşmak istedim. Aslına bakarsanız ben bu tarz ürünleri çok tavsiye etmezdim. Fakat denemeye karar verdim. Çünkü bahar alerjim var ve ek gıdaya ihtiyaç duyuyorum. Meyve çok fazla tüketmediğimden ve sürekli kıpır kıpır olduğumdan ekstra birşeylere ihtiyacım var.
Herbalife ürünlerini hepinizin duyduğundan eminim. Aslında ben kilo vermek için değilde biraz daha fazla canlı olabilmek adına başladım diyebilirim. Son 15 gün değişimleri bende şimdilik olumlu :)
Neden mi normalde Herbalife Thermo Complete hap yağ yakıcı bir özelliğe sahip. Spor yapan kişilerin ilk başvurduğu haplardan biri. İlaç değil kilo vermede yardımcı bir ürün.
Vücutta parçalanan yağ hücrelerinin daha fazla küçülerek vücudunuzda yağ birikimlerini önleyip kilo vermenizi tetikliyor. Ayrıca sabah yataktan yorgun kalkanlar için enerji sağlayabiliyor. Ben sürekli enerjik bir yapıdayım ve daha dinç kalkabilmek adına denedim.

Sonuç gerçekten etkili oldu. Daha dinlenmiş ve enerjik kalktım. kilo kaybına gelince sadece bu ürünle olacak bişey değil. Herbalife diğer ürünlerinde henüz deneme fırsatım olmadı fakat kullananların yorumları olumlu. Ben bu tarz ürünler yerine daha doğal bir şekilde kilo verilmesi taraftarıyım. Merak salıp diğer ürünleri de deneyebilirim aslında sizler için :)
Kısacası Herbalife Thermo Complete hap C vitamini, Yeşil çay ve Mate ekstresi içeriyor. Tamamen doğal olması da denemek için bana ideal geldi ve sonucun bu kadar enerji yüklenmiş olacağını düşünmüyordum :)
Spor yapan ya da yapmayan herkes için ek takviye alması gerekiyorsa Herbalife Thermo Complete ile başlamasını önerebilirim. Vücuttaki yağların yakımını hızlandırdığı için kendinizi daha dinç hissediyorsunuz.
Günlük alınması gereken miktar 2 adet. Kutu içerisinde 99 adet hap bulunuyor. Bir kaç farklı ürünü denemiştim öncelerde. Onların yaptığı etkiden çok çok farklı. Bir kere ağzınızda kötü bir tat bırakmıyor. Mide bulantısı ya da tansiyonunuzda oynama gibi problemde olmuyor. Hapı içerken 2 bardak su içtiğinizde ertesi gün gerçekten daha dinç uyanıyorsunuz.
Herbalife Thermo Complete hapını merak edenler için umarım açıklayıcı olmuştur. En kısa sürede farklı ürünlerini de deneyimleyip sizlerle paylaşacağım :)

5 yorum:

audrey dedi ki...

ben de bir iki ürün denemiştim böyle besin takviyesi tarzında fena değildi sanki diye aklımda kalmış..

didemika bir deli bir dolu dedi ki...

Zayıflamaktan çok ; dinç kalmak ... Bana iyi geldi sanki ... 15 gün de geçmiş ... denemek lazım ...
Teşekkürler

Abdulkadir Ercan dedi ki...

Bende kulandim gerçekten çok yararını gördüm hem enerjik hem de sağlıklı ve bununla birlikte herbalifenin diğer ürünleride kulandim çok memnun kaldim teşekkürler

Unknown dedi ki...

Aç mı tokmu içcez yada ikisi birmi

Esra Hanedan dedi ki...

genellikle yemeklerden bir saat sonra alınıyor.

Yorum Gönder