5 Mart 2016

Florart İle Çiçek Tasarımı Yapın

geçtiğimiz pazar yine Bloggerlar Paylaşıyor sitemizin çok güzel bir etkinliğinde yer aldım. Aslında blogger olmanın en faydalı yönü bu olsa gerek. Çünkü yeni şeyleri öğrenmek her zaman iyi oluyor.
Sabah erken saatte yollara düşerek Erenköy' de bulunan Florart merkezine gittim. Açıkçası kendim ne kadar çiçek sevmiyor olsam da bu çiçek tasarımı çok hoşuma gitti.

Gittiğimizde bizleri güleryüzü ile karşılayan personel ve sıcak ortam gerçekten kendini sevdirdi diyebilirim.İki girişimci kadının başarı ile bu işten de yüzünün akıyla çıkması kadınlarımızın her daim başarılı olduğunu gösteriyor.

Esra Hanım ve Buse Hanım bizlere canlı çiçek bakımı ve tasarımı ile ilgili çok güzel bilgiler aktardı. Hep merak etmiştim nasıl yapıyorlar diye. Bu arada yaptığım çiçeklerimde başarılı oldu :)

Florart çiçekler hakkında bizlere bilmediğimiz bir çok şeyi öğretti. örneğin kesik çiçeklerin nasıl muhafaza edileceğini, evdeki çiçeklerin nasıl beslenmesi gerektiğini hatta ve hatta çiçeklerin mutluluk verdiğini bu yüzden mutlaka odamızda çiçeğin olması gerektiğini öğrendik.
Bir araştırmaya göre insanlara her gün çiçek vermek onların mutlu olmasını sağlıyormuş. Sanırım bu bizim Türk erkekleri için geçerli bir durum değil.

Ben çok fazla çiçek sevmem. Evde bile duran çiçeklere ne zaman kuruyacak gözüyle bakan bir tipim işte. Fakat çiçek tasarımı çok hoşuma gitti.
Yakın tarihte çiçek tasarım atölyesi açacak olan Florart Çiçek mutlaka gidip bu etkinliklere katılmanızı isterim.
Ruhunuzu yansıtmak için en iyi yöntemlerden biri olan çiçekler birde hayal dünyanızla birleşerek harika sonuçlar almanızı sağlıyor.

Bloggerlar Paylaşıyor platformunda bu etkinliklere ortak olduğum için son derece mutluyum. Çünkü gerçekten yeni şeyler öğrenmek tam benim işim :)
Florart ile ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için BURADAN bilgi alabilirsiniz.

2 yorum:

audrey dedi ki...

Ben de çiçek bakamam ama tasarım işi gayet eğlenceliymiş :)

Sena Dursun dedi ki...

Yanınızda olmak isterdim :(

Yorum Gönder