19 Mart 2016

Bugün Günlerden #Taksim

Günlerdir whatsapp gruplarımda cuma-cumartesi-pazar ve pazartesi günü için bombalı saldırı olaylarıyla ilgili mesajlar gelip duruyordu. Halkı sindirmek korkutmak için oluşturulan bu mesajların bazıları beni korkuturken bazıları da inandırıcı gelmiyordu.

Güne her gün gibi başladım başlamasına ama öğlene doğru bir haberle panik içinde geri dönmek zorunda kaldım. Bu seferki durakları Taksim' di. Hani her gittiğimizde tarihle iç içe olduğumuz ve farklı dünyaya ait bir atmosferi olan ve nostaljik treniyle dünyada isim yapmış olan bölge. Evet İstiklal Caddesi bugün kana bulandı. Bazı arkadaşlarımın o bölgede olduğunu öğrendim aradım. Bazılarınında yakınları o bölgedeydi. Nasıl bir panik nasıl bir kara ruha büründüm anlatamam.
Çok uzun zaman önce başladık terörü lanetlemeye.Yetmedi ama lanetlemelerimiz. Aslında hükümete de kabahat bulamıyorum. Çünkü hangisi başta olsa onun zamanında da olacaktı diye düşünüyorum. 
Kötüyüz, ülkece kötü günlerdeyiz. Korkudayız,karanlıktayız,mutsuzluktayız.....
Biter mi? Bir sabah kalktığımızda vatanımız olmayacak mı acaba korkusu yaşamak istemiyorum. Vatansız kalan bir çok insanın halinin ne olduğunu biliyoruz. Biz onlardan olalım istemiyorum....
Bizim bomba diye bildiğimiz sadece sınır bölgesinde patlayan mayınlardı. Onda da kaçaklardan dolayı patlama olurdu. Şimdi gittiğimiz AVM' de bile bu canlı bombamı acaba der olduk.
Yüreğimiz yanıyor. Bu ay defalarca yandı yüreğimiz. Defalarca aynı sahneyi gördük. Terörü lanetlemekte işe yaramadı. 
Gelin bu topraklar kaç milleti barındırdı. Hepimizi barındırır. İnsanı insana kıydırmayın. Kavgasız dövüşsüz patlamasız bir yaşamımız olsun.
Yanıyoruz. Dört bir yerden yanıyoruz. Kana bulanınca dünya yaşanabilecek mi sanıyorsunuz?

1 yorum:

didemika bir deli bir dolu dedi ki...

Rabbim yardımcımız olsun .... Huzurlu , aydınlık , umutlu yarınlarda insanca yaşamayı başarabilmeyi diliyorum.

Yorum Gönder