25 Mart 2016

Bu Haftasonu Yazarlarımızla Buluşuyoruz

Bir aydır Bloggerlar Paylaşıyor tarafsız satınalma rehberi platformunda yazarlık yapıyorum. 26 Mart tarihinde birinci yılımızı kutluyor olacağız. Acayip bir heyecan sardı. Çünkü ekibe dahil olduğumdan beri çok güzel dostluklar kurdum. Acayip eğlenceli bir ekibe sahip olduğumuzu belirtmek istiyorum.
Renkli ve heyecanlı geçecek ilk yılımızın kutlaması. Bundan o kadar çok eminim ki. Çünkü yeni arkadaşlar tanıyacağım ve online olarak sürekli iletişimdeyiz.

Biz bu haftasonunu renkli geçirenlerden oluyoruz. Seviyorum sizi ekibim :)
Bu arada hala Bloggerlar Paylaşıyor sitemizi takipte değilseniz takibe almanızı rica ediyorum. Çünkü aradığınız birçok ürünün avantajlarını ve dezavantajlarını deneyimleyenlerden öğreniyor olacaksınız.
Harika dostluklar kurduğum Bloggerlar Paylaşıyor artık 1 yaşında :)

7 yorum:

Sosyalannem dedi ki...

Nice mutlu yaşlarınız olsun inşallah.

Kızsal Şeyler dedi ki...

Nice başarılı uzun soluklu yıllar olsun inşallah ♥

kadriye dedi ki...

Bende ekipten olduğum için çok mutluyum ve çok heyecanlıyım:))))

lerzankara dedi ki...

nice güzel yıllara hep birlikte ulaşalım tatlım

Yağmurun Modasi dedi ki...

Ne tatlı bir ekip :)

Nice güzel ve başarı dolu yıllarınız olsun inşallah :)

didemika bir deli bir dolu dedi ki...

Nice yaşlara ....

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Uzun yıllar bir arada kalalım, büyüyeyim, büyüyelim, büyüyelim :)

Yorum Gönder