31 Mart 2016

Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılı Kutlaması Sponsorları - Renkli Kozmetik

Bu hafta sürekli benden Bloggerlar Paylaşıyor 1. yılımızın kutladığımız ile ilgili yazılar okuyor olacaksınız :) Sponsor firmalarımızdan bahsetmeye devam ediyorum. Bu günkü sponsorlarımızda renkli kozmetikler ile aramızda olan firmalarımız. 
Merak ettiğim ve kullanmaktan her zaman keyif aldığım markaların varlığı söz konusu :)
Sevgili Essence ürünlerini sevmeyenimiz yok. Gerçekten kullanırken çok memnun kalıyorum. Özellikle rimelleri benim vazgeçilmezlerim arasında. Etkinliğimizde yine harika bir set ile bizlerleydi. Bu rimeli de deneyerek en kısa sürede paylaşmaya çalışacağım. Teşekkürler Essence :)



Bir diğer renkli kozmetik sponsorumuz Amway. Artistry markasına ait bu güzelliklerde kozmetik depoma dahil oldu. Daha önce rujunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Farklı renginin de bizlerle olması beni mest etti :) Parfüm kokusuna bittim diyebilirim. Gece kokularımın arasına dahil ettim. Ben gündüz ayrı gece ayrı koku tercih ettiğimden bu pudra ve şeker ağırlıklı koku da gece kokularımın içerisinde yerini aldı. Ayrıca kalıcı :) Teşekkürler Amway...



Cecile son dönemde çıkardığı bu mat rujları ile beni fethetti. Herkes mat rujları sever. Ben özellikle seviyorum. Daha uzun süre kaldıkları için. Ayrıca etkinlikte kullandığım kırmızı rujumda yine Cecile markasına ait aynı serinin kırmızı tonu. Hem uzun süre kalıyor hem de dağılma olmuyor. Özellikle kırmızı severlere şiddetle tavsiye ediyorum :) Teşekkürler Cecile..



Etkiliğimizde bizleri yalnız bırakmayan renkli kozmetik firmalarımıza da tekrar ayrıca teşekkür ederim en kısa sürede deneyimlerimi yazmaya çalışacağım :)

2 yorum:

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

sosyal medyadan takip ettim etkinliği. keyifliydi. güle güle kullanın hediyelerinizi.

Lerzan Kara dedi ki...

ben de özellikle cecile mat rujlarını çok beğeniyorum
diğerlerini henüz denemedim ama sanırım onları da severek kullanacağım

Yorum Gönder