3 Mart 2016

Bitti Geldik

Bu hafta hastahanede açtık gözümüzü ve bugün henüz eve geçiş yapabildim. Sağolsun babaannem sürekli gol atma peşinde :)
Pazartesi günü başlayan hastahane serüveni beni mahvetti diyebilirim. Geceleri olan uykusuzluk ve gün boy süren bir sarsaklık beni fazlasıyla etkiledi.
Bir de üstüne babaannemin yanı sıra diğer hastalarda gördüğüm dertler yüzünden aslında kendiminkinin bir dert olmadığını anladım.
Rabbim kimseyi gerçekten sağlığından etmesin. özellikle yaşlıların yüzünüze medet umarak bakması içinizi paramparça edebiliyor. 
Hani biz hep aman şuraya yetişmem lazım şunuda yapmam lazım diyoruz ya herşey hikaye. Elimiz ayağımız şuanda tutuyorken bişeyleri şimdiden düşünmek gerek.
Biraz fazla yorgun ve mutsuzum bu hafta ama en kısa sürede yine buralardayım :)
Allah tüm hastalara acil şifa versin...

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Şifalar ,kolaylıklar diliyorum canım geçmiş olsun. sevgiler.

Esra Hanedan dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Sosyalannem dedi ki...

Geçmiş olsun canım,Rabbim dermansız dert vermesin.

audrey dedi ki...

geçmiş olsun...

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler kızlar :)

Yorum Gönder