18 Mart 2016

#birmucizedirkadinolmak Kadınlar Günü Etkinliği Makyajım

Çok fazla makyaj malzemelerimi paylaşmadığımı biliyorum. Genelde instagramda paylaşıyorum resimlerimi ama bu ara özelden çok soran oldu özellikle kadınlar günü etkinliğinde yaptığım koyu makyajımda kullandığım ürünler.Sorular gelince bende merak ettim kendimi her zaman normal kullandığım ürünler olduğundan bu seferkinde fark ne diye :)
Son etkinlik günü makyajımda öyle çok fazla allayıp pullamak istemedim aslında kendimi ama resmi çektikten sonra hoş durduğunun kanaatine vardım.

#birmucizedirkadinolmak etkinliğinde kullandığım 3 tane ana ürünüm vardı. Göz farı olarak Pastel Profashion 206 numaralı dörtlü farım. çoğu kez kullanıyorum aslında. Göz pınarına yakın bölgeye beyaz tonunu kullandım. Uç kısımlara hafif gölge verebilmek için en koyu tonu olan siyahı tercih ettim. Ben genellikle bu tarz yuvarlak şekilde gölgeyi tercih ediyorum. Gözüme daha hoş görünüyor. Farı yarım sürüp dağıtıyorum.
Rimelim Essence marka. Belkide bir çoğunuzun kullanıp memnun kaldığı rimel. Benim vazgeçilmezim. iki kat uygulama yapıyorum.
Rujuma gelince tam bir kurtarıcı. Bitmesin diye gözünün içine bakıyorum. Elite 100 numara mat bir görüntüye sahip. Koyu renk göz makyajı yaptığımda ilk başvurduğum renklerden biri. Ayrıca günlük hayatta da çok sık kullandığım bir ton. Normalde koyu renklerede bayılıyorum ama bu benim rengin dediğim rujlardan biri Elite' in bu rengi.
Makyajımın alt bazında tenimin bir tek kabul ettiği NOTE marka fondotenim ve pudram var. Onları çok hafif kullanıyorum. Sevmiyorum sonradan kağıt peçeteye filan bulaşmasını. Toprak tonlarında hafifte allık. Bu makyaj bunlardan ibaret :) En çok sorulan soru farım ve rujumdu. Umarım sizde kullandığınızda memnun kalırsınız. Benim genel olarak tercih ettiğim makyaj malzemelerim bunlar.
Bir ara tüm makyaj malzemelerimi dökeceğim ortalığa :) Ben bile şaşırıyorum artık. O kadar çoklar ki artık sağa sola dağıtır oldum :) 
Bir sonraki makyajıma da yine aynı tepkiler olursa paylaşmaya özen gösteririm :) Şimdilik benden bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder