11 Mart 2016

Ausganica Gül Saç Kremi

Son bir kaç haftadır saçlarıma saç kremi kullanmaya başladım. Normalde saç kremi kullanmıyorum saçlarıma. Sürekli bakım yaptığımdan genel olarak saç bakım yağını saçlarımı yıkadıktan sonra çok az kullanıyorum ve saç kremi ile aynı görevi görüyor.
Bundan bir ay önce sampuan dolabımın içerisinde yerini alan Ausganica Gül Saç kremini de yeni kullanmaya başladım.
İlk etki gayet hoştu. Fakat şöyle bir sorun varki benim saçlarımda hemen herşeye alışamıyor. İlk kullandığımda yumuşatmak yerine daha da sertleşti saç yapım.Daha sonra kullanmaya devam edince etkisini göstermeye başladı. Gül esansı barındıran bu saç kremi organik ve hassas saç tipleri için tercih edilen bir ürün. 

Ürünü açtıktan sonra 6 ay rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ama tabiki hangimizin saç kremi altı sürekli kullanılmış ki :)
İçeriğinde gül olması saçlarınızı yenimeye yardımcı oluyor.Ben normalde gül kokusunu sevmem ama bu saç kreminde ki gül  kokusu hafif. Yıkadıktan sonra da saçta hafif bir gül esintisi bırakıyor.
250 ml şişede bulunan bu Ausganica Gül Saç Kremini organik ürün severlere rahatlıkla önerebilirim. Fiyat olarak sitesinde 49 tl diyor. Bir saç kremine bu kadar para vermem diyenlerin tercih etmeyeceğini biliyorum. 
Bu Ausganica Gül Saç Kreminden sonra saçlarıma tekrar saç kremi kullanmayı düşünmüyorum. Çünkü saçlarım gerçekten saç kremini kabul etmiyor ve kabul etsede zor kabul ediyor. Herşeyimde olduğu gibi saçlarımda anormal ne yazık ki :)))

2 yorum:

İlke Ataş dedi ki...

Ausgacina markası merak ettiğim bir firma. Gül kokulu ürünleri pek tercih etmiyorum genelde ağır geliyor bana 😘

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Böyle bir ürüne benim de saçlarımın ihtiyacı var.

Yorum Gönder