11 Şubat 2016

Pelit Çikolata Müzesi Ziyaretimiz

Geçtiğimiz hafta cumartesi Pelit Çikolata Müzesini ziyaret ettim. Çikolataya boğuldum desem yeridir :)
Pelit Çikolata Müzesi İstanbul'un Esenyurt semtinde. Akbatı AVM arka tarafına kalıyor. Günler öncesinden rezervasyon yaptırmıştık. Çikolata müzesi deyince herkes az çok belki fikir sahibidir. İşin içinde çikolata varsa benimde orada olabileceğimi tahmin edebilirsiniz. Oldum olası bir çikolata hastalığı var bende. bazen kendime şaşırıyorum. çocuklar gibi seviniyorum biri bana çikolata verdiğinde :)




Müze tamamen çikolatadan yapılmış. Çeşitli çizgi film kahramanları, İstanbul' da bulunan tarihi yerler ve büstler hepsi çikolatadan. Yapılan görseller bozulmaması için vernik ile kaplanmış. Yoksa herkes bir parça almak isteyecektir aynı benim gibi :)
Büyük bir alanda harika bir yer. Daha önce böyle bir müzeye gittiğinizi sanmıyorum. Farklı ve bir o kadarda lezzetli bu müze haftanın her günü açık ve ziyaretçi kabul ediyor. Giriş ücreti 20 tl. Verdiğiniz paraya gerçekten değiyor.
Girişte sizi karşılayan çikolata çeşmesinden güne çikolata ile başlıyorsunuz. Ayrıca satış olarak da bir bölümü bulunuyor. Bir sürü çeşitte görsel olarak sunulmuş çikolata aranjmanları mevcut. Nişan, söz, düğün, bebek ve özel gün çikolata aranjmanları zaten sizleri kendinizden alıyor. Evlenesim geldi diyebilirim :)





Pelit her zaman bildiğimiz kaliteden asla taviz vermeden ve hijyen koşullarına uygun şekilde üretimlerine devam ediyor.
Çikolata Müzesi iki alandan oluşuyor. Birinci alanda çikolata ağacı ve çikolata ile ilgili bilgilerle başlayarak Nuh'un Gemisi, İstanbul tarihi yerleri ve büstlerden oluşuyor. İkinci alan ise Tatlıköy adı verilen bir alan. Burası daha eğlenceli :) çizgifilm ve hikaye kahramanlarının yer aldığı bir köye giriş yapıyorsunuz. Herşey çikolatadan herşey tatlımı tatlı :)









Bizlere eşlik eden bir görevli ile Çikolata Müzesi hakkında detaylı bilgiler aldık. Her şekilde de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim. Hareketli görselleri videoya çekerek instagram hesabımda paylaşımlarda bulundum. Benim için gerçekten keyif vericiydi.





















Klasik dekor, pasta ve çikolatanın dışına çıkan Pelit Çikolata Müzesi çocuklarınızla da hoş vakit geçirmenizi sağlıyor. Çikolata şelalesinden akan çikolatadan tatmadan olmazdı. harika tatlar ve görseller bir araya toplanarak güzel bir ziyaret oldu bizim için.

























Pelit Çikolata Müzesi için internet sayfasından rezervasyon yaparak Müzeye giriş sağlayabiliyorsunuz. Gittiğinize değecek. Sizlere bol bol resim çektim :)

8 yorum:

Guzellik Hikayesi dedi ki...

Çikolatadan bir müze çok değişik bir fikir. Görmek isterdim doğrusu.

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

insan bunları yemeye kıyamaz kiiii

Emel'in Gezegeni dedi ki...

Ay çok güzel,duyuyorum henüz gidemedim.İlk fırsatta gidicem.Teşekkürler.

Renklii Mutfak dedi ki...

Orada cikolata muzesi oldugunu ilk kez sizden ogrendim, uzaktan da olsa guzel bir gezinti oldu :) Cikolatalar harika :) Tesekkurler

Esra Hanedan dedi ki...

mutlaka gidip görmelisin çok eğlendik :)

Esra Hanedan dedi ki...

için gidiyor ama yiyemiyorsun :)

Esra Hanedan dedi ki...

bencede git :)

Esra Hanedan dedi ki...

gidip görmelisin mutlaka çok eğlenceli geçiyor :)

Yorum Gönder