5 Şubat 2016

Pasta Sanatı Akademi' sinde Chef Elif Çıtak ile Kurabiye Yaptık

Ben oldum olası bu mutfak işlerini sevmişimdir. Fakat yapmaya gelince biraz zorlanırım. Evde pasta ve kurabiye yapmak kolayda şekilli yapıp farklı malzemeler kullanmak oldukça zor. hayal gücünüz ve el beceriniz çok yüzsek olması gerekiyor.
Geçtiğimiz pazar günü Pasta Sanatı Akademisi' nde Sevgili Elif Hanım ile beraber kurabiye yaptık. Bu arada Pasta Sanatı Akademisi gerçekten harika bir yer :) 


Merhaba Aşk konsepti ile çiftlerin beraber katılacağı kurabiye yapımına şef adayı kardeşimle beraber katıldık. Her ne kadar bizimki aşk konseptine uymasa da çok keyif aldım :)
Merhaba Aşk Sable Kurabiye yapımını öğrendim. Hep merak etmiştim kurabiye yapanlar şeker hamurunun altına koydukları kurabiyeyi nasıl yapılıyor diye. Neyseki öğrendim :)







Elif Hanım kursiyerlerin her biri ile yakından ilgileniyor. Kurabiye yapımını o kadar iyi bir şekilde anlatıyor ki arada verdiği küçük tüyolar sayesinde evde yaparken kolaylık sağlayacaktır :)






Henüz kurabiye yapımına geçmeden önce Elif Hanım Pasta Sanatı Akademisi ve kendi hakkında mini bir konuşma yaptı. Gün içerisinde neler yapacağımızı da söyledi. benim en çok merak ettiğim süsleme kısmı oldu :)



Ben bol bol fotoğraf çekmekle meşgul oldum diyebilirim :) Süsleme kısmında biraz fazla çalıştım :) Ortaya aşktan çok blogum çıktı :) Günün sonunda harika işler çıkaranlarda olmadı değil :)




Benimkinde aşk teması dışında olduğundan biraz komik ve beceriksizce oldu. Gün bitiminde minik kursiyerimizden öpücük almayı da ihmal etmedim. Çok tatlıydı. Fotoğraf makinası görünce dudaklarını büzüp öpücük atıyor.


Pasta Sanatı Akademisi bu kurs bitiminde birde sertifika veriyor katılanlara. Bunun dışında yakın tarihlerde MEB onaylı sertifikaları vermeye başlayacak. Bence bu kurabiye pasta meraklıları için büyük bir şans olacaktır. Hem az kişi ile çok eğitim alabileceksiniz hemde sertifikanız ile iş yeri açma şansı bile yakalayabileceksiniz.
Pasta sanatı Akademisi ' ne ve Chef Elif Çıtak' a bizlere sunduğu bu gün için teşekkür ederim.


10 yorum:

sevdicann dedi ki...

Ben bayılırım böyle etkinliklere

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş, hele süsleme olayı en keyiflisi olsa gerek.

MyReaL dedi ki...

Yaaa çok güzel! bayılırım böyle şeylere (:

Neşe Kılavuz dedi ki...

Teyzemle birlikte bizde oradaydik. Cok guzel bir gundu. Herkese cok tesekkurler.

Esra Hanedan dedi ki...

mutlaka katılmalısın :)

Esra Hanedan dedi ki...

sorma canım çok uğraştım :)

Esra Hanedan dedi ki...

stres atmak için birebir :)

Esra Hanedan dedi ki...

evet Neşe Hanım çok eğlenceliydi :)

Sena Dursun dedi ki...

İstanbul'da olsam kesin katılırdım

Funda Doğan dedi ki...

Gerçekten süper bşr gündü ✌️😇❤️🎈🎀

Yorum Gönder