3 Şubat 2016

#ozgurlukkadinlabaslar Blogger Etkinliği Pastası (www.pastasanati.com.tr)

Etkinliğim sırasında beni yalnız bırakmayan bir sponsorum daha Pasta Sanatı. Sevgili Elif Hanım hem kendi katılımı hem de bana uygun yaptığı etkinlik pastamla beni çok mutlu etti. Etkinliğimin olacağı hafta Elif Hanım' la bir araya gelerek pasta tasarımımızdan konuştuk. 
Ben öyle karmaşık pastaları pek beğenmem. Sade ve şık olsun diye beraber bir fikir alışverişi yaptık.
Etkinliğimin olduğu gün Elif Hanım pastayı getirdiğinde gerçekten bana benzemesi çok hoşuma gitti :)

Kırmızı elbise ve şemsiye. Çok mutlu oldum :) Zaten pastayı alıp masaya koyarken - yaaa bana benzemiyormu diye çığlık ata ata bir hal oldum diyebilirim.

Pasta Sanatı, aslında hepimizin bildiği Merhaba Pastahanelerinin merkezi. Daha önce Merhaba Pastanesini duymamışsanız mutlaka gidip eşsiz tatlarına bakmanızı tavsiye ederim. özellikle eklerine bayılacaksınız. Çünkü çeşit çeşit ve lezzetleri süper. Pasta Sanatı bu konuda kendini aşmış :) Gıda boyası ya da tatlandırıcı kullanmadan direk aromaları meyvelerden elde ediyor.
Pasta Sanatı gerçekten adı gibi pastaya imzasını atmış :) Çeşit ve lezzet olarak o kadar çok ürün var ki ben deliriyorum gittiğimde ve hepsinin bir anda tadına bakmak gerçekten zor.
Etkinlik pastamı iyiki de Pasta Sanati Elif Hanım yapmış. Tadı da bir harikaydı. Normalde ben çok fazla pasta yiyemem. Nedense yapılan o pastalar hep rahatsız eder beni .Fakat Pasta Sanatı gerçekten her zaman tercih edeceğim bir yer. 

pasta yiyişim bile anormal :) Pastamın fıstıklı ve çikolatalı olması da tam istediğim gibiydi :) 

Pasta Sanatı ayrıca akademi olarak faaliyetini sürdürüyor.Hem pasta hem de kurabiye yapımı kursları mevcut. Aslında sizlere Pasta Sanatı ile ilgili daha detaylı bilgiyi sunacağım. Elif hanım ile röportaj yaparak sizlere Pasta sanatı Akademisi ile ilgili daha fazla bilgi vermek istiyorum. Çünkü Pasta Sanatı bünyesinde aldığınız eğitimle MEB onaylı belge sahibi olarak kendi işinizi yapabileceksiniz. 
Etkinliğimde beni yalnız bırakmayıp ve harika bir pastaya imza atan Elif Hanıma ve Pasta Sanatına çok teşekkür ederim. Umarım uzun yıllar beraber çalışma imkanımız olur.
Pasta Sanatı kurabiye kursuna katıldım bu arada onu da en kısa zamanda paylaşacağım çünkü çok eğlenceliydi :)

4 yorum:

Sultan Baspinar dedi ki...

disi kadar ici de cok lezzetli gorunuyor. evet tam senlik olmus gerçekten sevgili Kirik Semsiye

Filiz Şahin dedi ki...

Tüm ayrıntıları düşünülmüş,harika bir etkinlikti canım.Davetin için tekrar teşekkürler.Orada olmak çok güzeldi :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)

Esra Hanedan dedi ki...

yanımda olduğun için ben teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder