25 Şubat 2016

Organik Haceria Duş Jeli ve Haceri Şampuan

Son yıllarda doğal ürünlere ilgi oldukça fazla olmaya başladı. Herkes aman doğal olsun da ne olursa olsun şeklinde ürün arayışlarına girdi. Özgürlük Kadınla Başlar blogger etkinliğimin sponsorlarından biri olan Haceria markasının duş jelini ve şampuanını kullanmaya devam ediyorum.
Özellikle duş jelinin kokusu çok hoşuma gidiyor. çoğumuzun organik ürün kullanmayı seviyoruz. Bu yüzden satın aldığımız bir çok üründe organik olup olmadığını da dikkat ediyoruz.

Haceria markası doğal ürün bakımından gerçekten başarılı bir firma. şampuan, duş jeli ve sıvı sabunun yanı sıra cilt için peeling ve kremleri de doğal. 
Ben şuanda şampuan ve duş jelini kullanıyorum. Bide arada peelingini deniyorum. Onunla ilgili de en kısa sürede yorumarımı sizlerle paylaşacağım.
Haceria Günlük Şampuan alerji problemi olanla için ideal. Çünkü çoğu insan alerjiden dert yakınır. Alerjik yapıdaki kişilerde şampuanını değiştirdiğinde saç derisinde pullanmalar ve kaşıntılar meydana gelir. Benim cilt yapımda hassas ve alerjik bir yapıda olduğundan Haceria ürünlerinde böyle bir problem ile karşılaşmadım. Çünkü tuzsuz ürünler. Benim için tek sıkıntı ben saç kremi kullanmadığımdan normalinden biraz daha sertleşme yapması oldu. Bunun dışında koku ve köpürme iyiydi. Köpürme kiminde az olabilir. Çünkü tamamen doğal.

Haceria duş jeli, şampuan gibi yine koku bakımından oldukça iyi. Ciltte afif bir koku bırakması ve doğal oluşu bu tarz doğal ürünleri kullanmak isteyenler için ideal.
Organik sertifikalı Haceria ürünlerini her yaştan grup rahatlıkla kullanabilir. ürün üzerinde gördüğünüz gibi %99 organic olduğu ibaresi yer almakta. Sertifikalı oluşuna dikkat etmelisiniz bu tarz ürünlerde. 

Şimdilik kullanımım yarısında ve memnunum diyebilirim. Organik ve sağlıklı ürünleri tercih etmek biraz daha kendimize değer verdiğimizi gösteriyor. 
Haceria peeling yorumlarım için takipte kalın.

7 yorum:

Güzel ve Kültürlü dedi ki...

organik olması hoşuma gitti nerelerde satılıyor?

Esra Hanedan dedi ki...

n11 ve kendi sitesinden bulabilirsin canım :)
https://haceri.com/cilt-bakimi

Kızsal Şeyler dedi ki...

Organik olması çok büyük artı ♥ Deneyebilirim çünkü benim saç derimde de egzama problemi var. Teşekkürler paylaşımın için ♥♥♥

İlke Ataş dedi ki...

Şampuan kuru saçlarımı çok yağlandırdı fakat eşimin kepekli ama normal saçlarına iyi geldi.
Duş jeli <3

Kübra y dedi ki...

doğal olması çok iyi :)

audrey dedi ki...

sıvı sabun kullanıyorum şu anda çok beğendim :-)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Esra hanım

Yorum Gönder