2 Şubat 2016

Kırık Şemsiye #ozgurlukkadinlabaslar Etkinlik Ayakkabı Sponsorum (www.shoetekfiyat.com)

Bu ara blogta sürekli etkinlik sponsorlarımla ilgili yazıları okuyor olacaksınız :) 
Yine #ozgurlukkadinlbaslar etkinliğimin ayakkabı sponsorumdan bahsetmek istiyorum. Püsküllü çizmemi gerçekten çok sevdim. Oldum olası böyle püsküllü ürünler dikkatimi çekmiştir. Bu yüzden etkinliğimde giydiğim çizmem püsküllü :) Beni yansıtıyor dağınık ve karışık :)
Bu sene moda olan bu püsküller benide esiri etti. Etkinliğe hazırlanırken Shoetek markasının giyeceğim ayakkabımda bana sponsor olmak istemesi çok hoşuma gitti. Onlarca model arasından seçtiğim bu püsküllü çizmemi günlük hayattada taytlarım ile kombinleyerek kullanıyorum.

Shoetek markasını daha önce mutlaka duymuşsunuzdur. Normalde zaten İstanbul Merter şubesinden alışveriş yapıyordum. Şimdi internet üzerinden de aynı şekilde alışveriş yapabiliyorum.
Ben çılgın modelleri hep sevmişimdir. Değişik modeldeki bir çok çeşide göz gezdirmenizi tavsiye ederim. Ayak kalıpları birebir uyuyor. Benim gibi çizme hastası olanlar için mutlaka hitap eden modeller var. Benim tercihime BURADA daha yakından bakabilirsiniz.
Çizmemin hem püsküllü oluşu hemde rahat oluşu gün içerisinde sürekli hareket halinde olduğum halde rahatsızlık vermedi. Harika bir kaliteye sahip. Ayakkabı dolabımı yeni modeller ile dolduracağımdan emin olabilirsiniz :)
Shoetek çizmeler, ayakkabılar ve botlar gerçekten çok hoşuma gidiyor. Tek fiyat olarak modellere ulaşmış olmanızda cabası. Yapılan kampanyaları takip etmenizi öneririm. Çünkü tek fiyatta farklı modeller yer alıyor.
Püsküllü süet çizmem ile etkinliğimde sponsor olduğu için Shoetek firmasına teşekkür ederim. Püsküllü çizmemin yanı sıra birde yarım botum var aldığım. Onuda bir ara kombinleyip sizlerle paylaşacağım.
Binlerce harika model ve tek fiyat ayakkabılara ulaşmak için Shoetek alışveriş sitesini ziyaret etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

7 yorum:

BaL'ın Kokusu dedi ki...

iyi günlerde kullan :)

Şeniz Akgündüz dedi ki...

İyi günlerde kullanın.Çizmeyi severim ama püsküllü pek düşünmem :)
size yakışmış .
sevgiler

Fatma Dogan dedi ki...

Güzel bir seçim tebrikler iyi günlerde kullan canım.

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim :)

Esra Hanedan dedi ki...

sağol baby :) teşekkürler :)

Sena Dursun dedi ki...

Çok şıktın o gün :)

Yorum Gönder