1 Şubat 2016

Kırık Şemsiye #ozgurlukkadinlabaslar Etkinlik Elbise Sponsorum (www.modayiz.com)

30 ocak cumartesi günü 2. Blogger etkinliğimi bitirdim şimdi geriye kalan bol bol fotoğraf ve yazı paylaşımı. Sanırım en zor kısmı bu olsa gerek :)
Etkinliğimde kırmızı bir kıyafetle dikkat çekmeyi başardığımı biliyorum. Oldum olası kırmızı renge bayılıyorum ve bu yıl özellikle kırmızı tercih ettim.
Etkinlikte giyeceğim elbiseye karar vermek benim için oldukça zor oldu. Rengi kırmızı ama modeli ne olsun :) uzun süre model arayışına girdim :)
Son on gün kala yine elbise telaşındayken Modayız sitesinde gördüğüm elbisede karar kıldım. Ben elbiselerimin çoğunu Modayız alışveriş sitesinden alıyorum. Beden olarak tam ölçü olmaları ve istediğiniz şekilde durmalarından dolayı tercih ettiğim bir alışveriş sitesi.

Daha önce alışveriş yaptığım site etkinliğimin olacağını öğrendiğinde elbise sponsorum olmak istediğini belirterek tercih yapmamı söylediler. Bende o kadar alıveriş sitesi gezdikten sonra sürekli alışveriş yaptığım sitenin beni sevindiren bu teklifi ile tercihimi kırmızıdan yaparak elbisemi seçtim :)

Elbisenin kumaşı balıkçı kumaş dedikleri bir kumaştan. Yakasında bulunan zincirler zaten düz olan elbiseye ayrı bir hava katmış. Farklı modeller ve renkler de mevcut fakat bu kırmızı gerçekten beni benden aldı.

Etkinliğimde giydiğim bu elbisem şu anda dolabımın en gözde parçası benim için. Hem güzel hem de özel bir gün için tercih etmiş olmam elbiseme ayrı bir özen göstermem gerektiğini hissettiriyor.
Modayız 2.blogger etkinliğimde beni yalnız bırakmadığı için gerçekten teşekkür ediyorum. Diğer elbise modellerinde mutlaka sizlerinde dikkatinizi çekecek modeller olduğunu düşünüyorum.
Etkinlik sonrası yeni gelen modelleri de sipariş versem sanırım iyi olacak :) Dolabımın yarısı nerdeyse Modayız' dan aldığım elbiselerle dolu. Herkese hitap eden bir koleksiyona sahip.
Modayız alışveriş sitesinde bulunan diğer kategorideki kıyafetleride gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz. Bedenime uymaz demeyin gerçekten rahatlıkla satın alıp giyebileceğiniz bir ürün gamı mevcut.
Modayız alışveriş sitesinin ayrıca muhteşem bir ekibi var. Birebir ilgileniyorlar. ne istediğinizi ve sorularınızın her birine üşenmeden cevap veriyorlar. Benim gibi çok soru soran biri için bu çok önemli diyebilirim :)
Modayız facebook sayfasında haftalık sürprizlerde mevcut. sayfayı takip ederek sizlerde bu sürprizlerden haberdar olabilirsiniz. 
Bir sonraki yazımda sizleri etkinlikte giydiğim çizmemle başbaşa bırakacağım :))

9 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Elbise sana çok yakışmıştı gerçekten. harika bir seçim olmuş

Fatma Dogan dedi ki...

Harika görünüyordun Modayız'ı seçmekle de iyi yapmışsın iyi günlerde kullan

Lerzan Kara dedi ki...

harika ışıl ışıl gözüküyorsun çook yakışmış tatlım güle güle giy

Şeniz Akgündüz dedi ki...

Renk gerçekten süper, çok yakışmış.
Güle güle kullan.

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler canım :) sende bir o kadar şıktın :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim beybisi :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkür ederim Şeniz :)

Sena Dursun dedi ki...

Harika görünüyordun canım, elbisenin zincir detayına bayıldımmmm

Yorum Gönder