15 Şubat 2016

Kırık Şemsiye Etkinlik Şemsiyeleri Akbrella' dan

Etkinliğim bitti bitmesine ama hala sponsorlarımdan bahsetmeye devam ediyorum. Uzun bir sürede bahsedeceğimden emin olabilirsin. Ürünleri kullandıkça sizlerle paylaşacağım.
Benim her iki etkinliğimde de blogumun simgesi olan kırmızı şemsiyeler her zaman ilgi görmüştür. Bu etkinliğimde ki şemsiyelerimin sponsorunu merak eden çok oldu. Gerek sosyal medyada gerekse normal hayatta elimde şemsiyemi gören nereden aldığımı sordu.

Sevgili Akbrella sahibi Ali Bey sağolsun etkinliğimde şemsiye sponsorluğumu kabul ederek bana çok güzel jest yaptı. Kırmızı şemsiyeleri bizlere gönderdi.
Kalite ve hızlı gönderim ile gerçekten tercih edilecek bir firma.
Benim kırmızı şemsiyelerimin yanı sıra Akbrella şemsiyelerde çok fazla çeşit var. Günlük kullanımda renk çeşidi ile dilediğiniz şemsiyeyi yaptırabilirsiniz. özellikle benim gibi organizasyonlarınızda konuklara şemsiye hediye etmek isterseniz mutlaka Akbrella şemsiyeyi tercih etmenizi öneririm.
Günlük hayatta şemsiye kullanmanın yanı sıra mekan sahipleri için yaz ve kış aylarında kullanılan daha büyük ve sanayi tipi şemsiye çeşitlerini Akbrella' da görebilirsiniz.

Akbrella Şemsiye, şemsiye çeşitleri ve bahçe mobilyaları konusunda gerçekten başarılı bir firma. Benim kırmızı şemsiyelerimin hem kullanışı hemde kullanılan malzemesi gerçekten kaliteli. Bir de hizmetleri çok hızlı. Özellikle firma sahibi Ali Bey direk kendi ilgilenince müşterilerine değer verdiklerini hissettirdi.
Belli zamanlarda Twitter hesaplarındaki indirimlerden de faydalanmanızı isterim. Başarılı ve doğru bir tercih yaptığımdan çok memnun oldum.
Kırımızı Şemsiyelerim için Akbrella ekibine çok teşekküürler :)

6 yorum:

Fatma Dogan dedi ki...

Çok şık ve kaliteli şemsiyeler,bende kendi adıma Akbrella'ya teşekkür ederim tekrardan.

Güzel ve Kültürlü dedi ki...

paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

Filiz Şahin dedi ki...

Birbirinden güzel şemsiyeler etkinliğe renk kattılar bence :)

Esra Hanedan dedi ki...

bende teşekkür ederim canım :)

Esra Hanedan dedi ki...

sanırım takipteyim :)

Esra Hanedan dedi ki...

bencede :)

Yorum Gönder