13 Şubat 2016

Burgu Arjaan By Rotana Brunch Keyfi

Geçtiğimiz pazar günü harika bir organizasyondaydık. Sevgili Funda'nın daveti ile Burgu Arjaan By Rotana Hotel' in brunch organizasyonunda yer aldım. harika bir menü ve servisler ile eşsiz lezzetleri deneme fırsatı buldum.
Daha önce Rotana Hotel hakkında sizlere burada paylaşım yapmıştım. Şimdide kendi çektiğim fotolarla beraber bu eşsiz lezzetleri sizlere sunmak istiyorum. özellikle girişte bizleri karşılayan hotel yetkilileri bizlere ne kadar değer verdiklerini gösterdiler.










Funda namı değer Arenandfamily blogunun sahibi daveti ile beni çok mutlu etti.kendisiyle ilk kez bir araya geldi.
Organizasyonda dahil olan diğer arkadaşları zaten sosyal medyadan tanıyordum fakat yüzyüze görmemiştim. Onlarla da bir arada olmak gerçekten güzeldi ve keyifli zamanlar geçirdik.
Hotelimizin Şefi Rafet İnce bizlere harika sunumlar ile hem midemizi hem de gözlerimizi doyurdu diyebilirim. kendisini tanımaktan gerçekten mutlu oldum. Esprili yaklaşımı ve bizlerle ilgilenişi diğer gördüğümüz şefler gibi değildi. Kendisi ayrıca bir şef olarak Milli takımda bulunan şefleri yetiştiriyor. Bunun yanı sıra Habertürk kanalında da programlara çıkıyor. Eşsiz bir sunumu var. Bu zamana kadar gördüğüm birçok Şeften farklı bir yapıda. Mutlaka gidip sunduğu lezzetleri tatmalısınız.







Ben bol bol fotoğraf çektim yine en iyisimi sizleri bu güzel kareler ile iştahınızı kabartayım.
Bu arada günün sürprizi Özlem Mekik oldu. Her zaan adını duyarım gerçekten hem blog dünyasının hem de yemek dünyasının en iyilerinden. uzaktan uzağa onu seviyorum ama o farkında değil. Bende gizli hayran modu diyebilirim :)






Gün sonunda oteli gezme imkanımızda oldu. Harika bir yer şehrin merkezinde sessizliğin içinde yer alabileceğiniz güzellikte.

video

Hem Otel çalışanları hemde yetkilileri müşterileri ile birebir ilgilenmeleri de gerçekten kendinizi özel hissettiriyor. En kısa sürede harika brunch keyfini yaşamanızı öneririm.
Aaaa bu arada yine şanslıydım günün sonunda Özlem Mekik bizler için ayrıca sürpriz çekilişler düzenledi ve SPA kazandım.. Havuz, spor ve spa hizmetini 17 numara ile ben kazandım. kazanmadan önce şefimiz Rafet İnce defalarca sana çıkacak diyerek sonunda bana çıkardı :)



Burgu Arjaan By Rotana Hotel' de geçirdiğimiz güzel dakikalar için hem Hotel çalışanlarına hem Hotel Yönetim Kuruluna hem de davet eden Funda' ya çok teşekkür ederim. Başka bir organizasyonda görüşmek üzere.

2 yorum:

audrey dedi ki...

Yemekleri oldukça güzeldi bence beğendim

yenihayatımınilkgünü yenihayatımınilkgünü dedi ki...

çok güzel görünüyor herşey :)

Yorum Gönder