8 Şubat 2016

Bu Ev Bildiğiniz Evlerden Değil ( Vampir Evi )

Son zamanlarda internette farklı etkinlikler arayışındayım :) malum kendi etkinliğim olunca etkinliklere daha ayrıcalıklı yaklaşabiliyorum. Dikkatimi çeken ve mutlaka gidip ziyaret etmek istediğim evlerden biri Vampir Evi var. Yakın zamanda gitmeyi planlıyorum.

Bir kaçış oyunu olan Vampir Evi oldukça ilgimi çekti. Hikayenin bir evde geçmesi ve bu evin bir kaçış oyunu olması çok merak uyandırıyor. Vampir Evi arkadaşlarınızla gidip eğlenebileceğiniz ve korkularınızla yüzleşmenizi sağlayacak olan sosyal bir etkinlik alanı diyebilirim. Daha gitmeden sizlerle paylaşıyorum ki belki benden önce gideniniz vardır :) Fikir sahibi olurum diye :)
Korku dolu evden kaçış oyunu olan Vampir Evi farklı etkinlikler yapmak isteyenler için alternatif olabilir. Sitede bulunan resimler bile çok ilgimi çekti. Farklı bir konsepti olan bu evi en yakın zamanda merakımı gidermek için gidip yakından göreceğim :)
Vampir Evi bildiğimiz Dracula efsanesinin oyun haline getirilmiş hali :) Malum 15. yüzyılda yaşamış olan Dracula' yı bir çoğunuz belki biliyorsunuz Kazıklı Voyvoda olarak tarih kitaplarında geçer.dracula' yı evinde ziyaret etmek heyecanlı olacaktır.
Kaçış oyunları arasında eğlenceli ve bir o kadarda korku dolu olan Vampir Evi, Taksim semtinde yer alıyor. Çeşitli bulmacaları çözerek evden 1 saat içerisinde çıkmanız gerekiyor. Yazarken bile heyecanlanıyorum. Sanırım ziyareti en kısa sürede yapmam gerekecek :)
Aranızda daha önce kaçış oyunlarına ait evlere giden var mı bilmiyorum ama ben burayı çok merak ediyorum. 
Kaçış oyunu Vampir Evi'nde görüşmek üzere takipte kalın diyeyim :)

2 yorum:

Fatma Dogan dedi ki...

Çok eğlenceli olur sanırım :)

Kelebek Etkisi dedi ki...

Çok heyecanlıymış çok merak ettim:))

Yorum Gönder