16 Şubat 2016

Ben Size Demiştim Korku Evine Gideceğim Diye :)

Daha önce merak ettiğim korku evi hakkında sizlere küçük bir tüyo vermiştim. Özellikle Vampir Evi tercihim oldu. Her zaman Dracula hikayelerine bayılmışımdır. Nedense ayrı bir sempatim var :)
Haftasonu kendimize bir etkinlik ararken farklılık olsun diye tercihimizi Vampir Evinden yana yaptık.

Böyle bir eğlence böyle bir korku yok :) 70 dakika boyunca geçirdiğim en zevkli etkinliklerden biriydi. Kaçış oyunları ülkemizde henüz yeni yeni can buluyor olsa da yurtdışı bu konuda biraz daha hızlı. Keşke bizde de olsun diyebileceğiniz arkadaşlarınızla vakit geçirmek için en eğlenceli yerlerden biri korku evleri.
Kendinizi bir hikayenin içerisinde bularak gizli şifreleri çözerek ve her çözdüğünüz şifrede farklı bir alana yönlendirilmeniz gerçekten keyif verici. Bunun üstüne birde korku olunca eğlenmeniz kaçınılmaz :)
Taksim' de bulunan Vampir Evi korkmak ve eğlenmek için mutlaka gidip görmeniz gereken bir yer. Kapıda eve girerken bile korku başlıyor. Farklı bir atmosfere sahip. oyuna alıştığınızda evden çıkmak istemeyebilirsiniz.

Arkadaşlarımızla gittiğimiz Vampir Evi bizi müptela etti diyebilirim. Korku ile eğlenebileceğinizi hiç düşünmezsiniz. Ama oyun sonunda evden çıktığınızda keşke bitmeseydi moduna geçiyorsunuz.
Vampir Evi sahibi Mustafa Bey bizleri çok iyi ağırladı. kendisine gerçekten sonsuz teşekkür ediyorum. Korku evine girdiğinizde dış dünya ile bağlantınız bitiyor ve o an kendinizi tamamen oyun kaptırıyorsunuz.

Eve girmeden önce size sadece kurallardan bahsediyorlar ve direk oyuna başlıyorsunuz. Sanırım en çok dikkat çekici yanı da bu çünkü tamamen oyunun içine girmiş oluyorsunuz. Ben yaramazlık yapmak için yaratılmışım :)
Hem kork hem de eğlenceyi bir arada yaşa gerçekten eşsiz bişey :) Korku evi dendiğinde akla ilk gelecek isimlerden biri Vampir Evi artık. Bizde evin bir ferdi olarak bizleri ağlayana kadar korkudan ekibe çok teşekkür ederiz.
Detaylara çok fazla girmek istemiyorum çünkü gidip mutlaka yaşamanız gerekiyor. Sonsuz şekilde eğleneceğinizin garantisini verebilirim. Oyun sonrası ekibin sıcak kanlı oluşu da bizleri çok etkiledi. Korku evleri arasında ilk tercih edip gitmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Acayip eğleneceksiniz. Farklı kaçış oyunlarında görüşmek üzere.

6 yorum:

audrey dedi ki...

buna gideceğini tahmin etmiştim senin :-)))

Esra Hanedan dedi ki...

ama gerçekten çok eğlendim mutlaka gitmelisiniz :)

Sosyalannem dedi ki...

Heyecan,adrenalin,korku müthiş görünüyor.

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Ahh bu evler çok eğlenceli. Biz de arkadaşlarla fırsat buldukça gidiyoruz :)

Kübra y dedi ki...

ÇOK EĞLENCELİİİİ :)

Renkli Pasta Sepeti dedi ki...

Kulağa hoş geliyor.. Ah bir de aşırı korkmasam..:) Sevgiler..

Yorum Gönder