11 Ocak 2016

Yeni Bir Platformda Merhaba

Ah kıymetlilerim bir bilseniz nasıl bir yoğunluk içindeyim. Eminim halime üzülürdünüz. Bütün gün yazılar yazıp okuyup mail trafiği yönetip bişeyler yapıyorum. Gün yetmiyor resmen. Bu arada da yeni bir heyecana dahil oldum.. Farklı bir his oldu benim için. Sevdiğim blogger arkadaşlarımla aynı platform içerisinde sizlere bilgi paylaşımı yapmak gerçekten sevinmeye değer.
Bundan böyle her salı Bloglar Paylaşıyor Tarafsız Satın Alma Rehberinde de birlikte olacağız :) 

Çok farklı ve benim için son derece güzel bir deneyim olacak. 
Ayrıca diğer yazar arkadaşlarımında sürekli birlikte olduğum blog arkadaşlarım olması beni son derece mutlu etti. Yoğunluğumun arasında sevdiğim şeylere yönelmek gerçekten çok güzel :)
Eh artık salı günleri Bloglar Paylaşıyor' da görüşmek üzere :)

4 yorum:

KoRe FeNoMeNi dedi ki...

Aaa ben geldim, seni takip etmiyormuşum meğer gfc de :(
Görüşürüz bakalım, merak ettim salılar nasıl olacak :)

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Aramıza hoş geldin Esracım :)
sevgiler

Sürpriz Misafir dedi ki...

O halde kolay gelsin ve mutlu haftaların olsun ;)

İlke Ataş dedi ki...

Yazıların şimdiden okunacaklar arasına alındı bile ,sevgiler.

Yorum Gönder