4 Ocak 2016

#yaseminkokuluevent ile Develi Tatları

Geçtiğimiz cumartesi Biricit Yasemin' in düzenlediği hediyeleşme etkinliğinde birbirinden sıcak ve samimi dostlarla Develi Ataşehir mekanında buluştuk. 7 blogger arkadaşımızla keşif etkinliğimiz ve hediyeleşme etkinliğimiz harika geçti.
Öncelikle Develi Ataşehir' e bizlere sunduğu güzel ikramlar için çok teşekkür ederim. Gerçekten harika tatlardı. Kaldıki ben sürekli diyet halinde olmama rağmen dayanamadım yedim :)
enfes tatları ve sunumlarıyla bizlere sunduğu hizmeti öve öve bitiremem açıkçası. Çünkü tüm tatlar birbirinden güzeldi :)



Fıstıklı kebap, çiğ köfte, katmer tatlı ve gavurdağ salata en favorim oldu diyebilirim :) Tatlı ve kebabında kullanılan fıstığın en hakikisi kullanılırken etlerinde de en iyisini tercih eden Develi bize bu tatları tanıştırdığı için ne kadar teşekkür etsem az sanırım. Mutlaka gidip tatmanızı öneriyorum. Tüm Develi şubelerinde bu eşsiz lezzetleri tadabilirsiniz. Pişman olmayacağınızın garantisini veriyorum :))


Gelelim hediye etkinliğimize :) daha önce Biricit eşleştirmelerimizi yapmıştı. Audreyinşekerleri İrem ile eşleşmiştim. Bu kadar denk gelebilir. Çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan bir tanesidir kendisi ve sonuç olarak ona hediye seçmekte kolaydı :))) Güzel hediyeleri için İrem' e teşekkür ederim :)


Biricit gün sonunda sağolsun hepimizi düşünmüş ve bizlere de kendi küçük paketler hazırlayarak yeni yıla mutlu şekilde girmemizi sağladı :) Hediyeler için teşekkür ederim Yasemincim. En kısa sürede tekrarlayalım biz bunu :)
Katılan blog arkadaşlarımında şirin hediyeleri oldu. El emeği göz nuru hediyemiz Fatma' dan geldi. Yeni bir tat olarak da Şafak bizlere yeni yıl kurabiyeleri yapmıştı. 
Benim için çok güzel ve hoş bir gündü :) çok eğlendim. Blogger Kızlar Keşfediyor grubumuz ile tekrar böyle etkinliklerde bir araya gelmek isterim. Çok güzel bir ekip olduk :)))



4 yorum:

audrey dedi ki...

yemeklerin tadı damağımda kaldı gerçekten lezzetliydi iyi yıllar diliyorum hediyelerini güzel günlerde kullan..:-))

ilknurundünyası dedi ki...

keyifli bir gündü tekrarlayalım en kısa zamanda

Fatma Dogan dedi ki...

Ayy utandım şimdi ben takibe almamışım seni :D neyse zararın neresinden dönersen kardır :) Güzel bir gündü kesinlikle öpüyorum cici kız :D

Esra Hanedan dedi ki...

bende önceki hesapla almışım seni takibe ama yine aldım :)))))

Yorum Gönder