14 Ocak 2016

Saç Bakımımın Ekstraları

Ah benim bu saç bakım rutinlerim J. Daha önce burada saçlarıma hangi bakım yağı hazırladığımı anlatmıştım. Aslında bu ara pek vakit bulup bakamıyorum sağıma soluma. Malum yoğun bir dönemdeyim ay sonuna kadar J
Uzun süre önce kullanmaya başladığım saç bakım ekstralarımdan bahsetmek istiyorum. Beklide hepinizin bundan haberi vardır. Fakat ben kullanımı biraz daha zenginleştirdim.
Daha önce hazırladığım sarımsaklı saç bakım yağıma ek olarak kullanıyorum. Bepanthen ampul ve Evin ampul benim saç bakımımda ekstralarım.

Bazı kullanıcı arkadaşlar bu ampulleri şampuan içerisine de katıyor duyduğum kadarıyla. Fakat ben hazırladığım formül içerisine katıyorum.
Sarımsaklı saç bakım yağımın içerisine Evin ampul ve Bepanthen ampul ekleyerek saçlarıma ve saç dibime uyguluyorum. Streç film ile sararak en az 4 saat bu şekilde bekletiyorum. Eğer kaliteli bir argan yağınız var ise onuda karışım içerisine katabilirsiniz. 4 saat sonunda önce iyice duru su ile akıtıyorum. Daha sonra saçlarımı iyice şampuanlayıp 5 dakika yağların çözülmesini bekliyorum. Ardından duruluyorum. Bu işlemi iki defa yapmanızda fayda var. Çünkü sonrasında hemen saçlarınız yağlanabiliyor.
Haftada bir olmak koşulu ile bu şekilde uygulama yaptığınızda saçlarınıza saç kremi kullanmanıza gerek kalmıyor. Daha yumuşak parlak ve gür saçlara sahip olabiliyorsunuz. Saç uzamasında da etkili.
Evin ampul E vitamini içerdiğinden cilt ve saç için vazgeçilmez ürünlerden sadece biri. Cilt için krem içerisine rahatlıkla karıştırabilirsiniz. Bepanthen ampulün onarıcı etkisi saç ve cilt için son derece kuvvetli bir ürün.
Eczanelerden ampulleri temin edebilirsiniz. Her eczanede farklı fiyat veriyorlar ama sizin yine de bildiğiniz eczaneden almanızda fayda var.
Benim saç bakım ekstralarım dediğim gibi Evin ampul ve Bepanthen ampul. Denemenizi öneririm. Gerçekten işe yarıyor. Daha sağlıklı ve güçlü saçlar için her iki ampulü de denemelisiniz.
Cildiniz için onarıcı ve yenileyici olmasını istiyorsanız cilt kreminizin içerisine katarak kullandığınızda daha etkili sonuçlar elde edebilirsiniz. Yumuşak ve bakımlı bir cildinizin olmasında hızlı sonuç alabilirsiniz.
Hadi bakalım bence geç kalmayın hazır kış aylarındayken saçlarınızı yaza hazırlamak için kullanacağınız en iyi formüllerden biri J Benim saçlarımı daha önce görmüş olanlar bu formülden sonra şaşırarak formülümün ne olduğunu soruyor J

8 yorum:

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

Bu ampullerden edinip ben de bir bakım yapmayı düşünüyorum keşke saçlarınızı gösteren bir fotoğrafta koysaymışsınız :)

Esra Hanedan dedi ki...

canım mutlaka denemelisin :) İnstagram hesabımda saçlarımı görebilirsin :)

Bahar Yorgun dedi ki...

Bende uzama için formül arıyordum iyi olmuş yazdığınız teşekkürler

İlke Ataş dedi ki...

arkadaşlarımın bir kısmı dediğin gibi şampuanlarına bir kısmı aynı senin gbi maske olarak kullanıyor. Özellikle saç uzamasında etkisini gözlemlemiştim :)

Belgin Guven Takunyacioglu dedi ki...

B vitamini de eklersen harika bir karışım olur (bemiks ya da kokusuz olsun dersen Doa kozmetikteki B vitamini

Merve Tayız dedi ki...

Vitamin ampullerini ben de denemiştim. Özellikle şampuan ya da kullandığımız karışıma eklendiğinde çok da pratik oluyor gerçekten.

Sena Dursun dedi ki...

Bende saç diplerine maske gibi sürüp kullanıyorum. Sağlık saçlar için ideal vitaminler ama cildime sürmeye cesaret edemem tüyleri besler diye.

Soru Meleğinin Pusulası dedi ki...

Bu ikisine ek olarak bir de Bemiks ampül kullanıyorum, saç dökülmesinini durduruyor ama kullanmayı bırakınca eski haline geri dönüyor malesef.

Yorum Gönder